Kan man stole på de dér app's?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
2 synes godt om
28. december 2013

*Mor Til Albert*

Man kan få sådan nogle app's til telefonen, der kan give overblik over mens. ens mest frugtbare periode og æl. Jeg har installeret to og har i dem begge PRÆCIS samme indstilling med længde på cyklus og hvor længe min mens ca. varer. Den ene app siger, at jeg havde ægløsning d. 15 dec. hvor den anden siger at jeg havde d. 10 dec??? 

Kan jeg overhovedet regne med sådan noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2013

Rockertand

HeidiFB skriver:

Man kan få sådan nogle app's til telefonen, der kan give overblik over mens. ens mest frugtbare periode og æl. Jeg har installeret to og har i dem begge PRÆCIS samme indstilling med længde på cyklus og hvor længe min mens ca. varer. Den ene app siger, at jeg havde ægløsning d. 15 dec. hvor den anden siger at jeg havde d. 10 dec??? 

Selvfølgelig kan du ikke regne med dem - det er små computerprogrammer, der putter den forunderlige og utilregnelige kvindekrop i en kasse, hvor alle så skal passe ind - det holder jo ikke.
En helt basal viden om ægløsning, lyt efter tegn fra din krop og så ægløsningsteste brugt på den rigtige måde, så er det ret nemt at finde ægløsningen, der ikke nødvendigvis falder samme sted hver måned

Anmeld

29. december 2013

modesty

HeidiFB skriver:

Tydeligvis ikke. 

Anmeld

29. december 2013

Snevejr84

Ikke helt nej det er lige som alle de udregninger der er på nettet. De holder heller ikke. Lyt til kroppen og mærk efter om du har forandringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.