Sådan har jeg haft det hele mit liv indtil jeg mødte min nuværende kæreste.
Vi havde været sammen i ca 3-4 mdr da han sagde noget der fik mine tanker igang.
Jeg har haft en lidt svær barndom med en meget dominerende far. Som gjorde at da jeg slås meget. Og var tit ked af det. Hele mit liv havde jeg mindst 2 gange om mdr brug for at tude igennem uden at vide hvorfor. Jeg forestillede mig tit jeg kom så slemt tilskade at min far ville se hvor meget han elskede mig.
Alt hvad jeg gjorde gjorde jeg kun med hans tilladelse og kun for at gøre ham stolt. Var så bange for at fejle. Jeg havde et temperament der sagde spar fem.
Da min kæreste og jeg havde været sammen i ca 1 år. Blev jeg uvenner med min far og mine angstanfald startede. ( jeg fik depressioner ofte) jeg startede til psykolog hvor jeg fandt ud af det var min far der var problemet. Jeg kunne ikke være lykkelig og var bange for at gøre noget forkert for at skuffe ham.
Efter mange psykolog timer fik jeg nogenlunde styr på det hele. Og lærte at kontrollere mine angstanfald.
Da vi havde været sammen i ca 1 år og 9 mdr blev jeg gravid (planlagt) og jeg fik kontakten med min far igen. Det gik rigtig godt indtil for ca 7-8 mdr siden.
Han blev styrende igen og jeg gik konstant og tænkte på hvornår jeg fik brok fra ham. Jeg stoppede så kontakten til ham igen for ca 3 mdr siden pga mange ting op til det skænderi der gjorde jeg stoppede kontakten.
Min kæreste og jeg har været sammen i 4 år nu. Og han har lært mig at have min egen mening og at det er okay at fejle.
Efter jeg stoppede kontakten havde jeg det meget bedre, fik dog en depression som der er fuldt styr på nu fordi han ikke er der.
Idag ved jeg at det var min far der var skyld i alt den vrede jeg havde og skyld i jeg aldrig var lykkelig.
Der hvor jeg vil hen med dette er om du måske har nogle ting i gemmeren der skal bebrejdes? Evt. En depression eller lign?
Det er hårdt at have det sådan og man bruger mange kræfter på det. Idag har jeg et roligt sind og næsten ingen temperament.
Håber du får styr på det der gør du ikke føler dig lykkelig.
Lige en

herfra.
Anmeld