Burde jeg købe mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
8 svar
3 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er privat dagplejer og har til mine dagplejebørn købt for 50kr, noget som normalt koster 100kr.

Mine egne børns dagplejer har fået for omkring 100kr af os til jul, da de gik i dagpleje. 

ikke at tingene skal være ligelige, men jeg står nu med flotte gaver fra 350-500 kr kan jeg ca. se, og synes jo pludselig at den gave jeg gav er til grin.

Burde jeg købe en ekstra ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Nej, det synes jeg ikke du burde. Det handler da ikke om hvor mange penge der bliver brugt :-) 

Det er tanken der tæller!

Anmeld

28. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg er privat dagplejer og har til mine dagplejebørn købt for 50kr, noget som normalt koster 100kr.

Mine egne børns dagplejer har fået for omkring 100kr af os til jul, da de gik i dagpleje. 

ikke at tingene skal være ligelige, men jeg står nu med flotte gaver fra 350-500 kr kan jeg ca. se, og synes jo pludselig at den gave jeg gav er til grin.

Nej, de vidste jo heller ikke hvad du havde købt(eller købt for) til deres børn.
Man giver en gave, fordi det er den man vil give, ikke på grund af beløbet.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Nej, det synes jeg ikke du burde. Det handler da ikke om hvor mange penge der bliver brugt :-) 

Det er tanken der tæller!

Jeg er bare meget overrasket og rørt over at de har brugt så mange penge på mig. I min familie har vi faste beløb vi giver for og for par er det f.eks. 300, så det er jo helt vildt at få for mere af mine dagplejebørn. Er som sagt rørt og glad for det, men synes bare at mine gaver er små nu, men de har jo kunnet se i løbet af året ved fødselsdage hvad jeg ca giver for.

Anmeld

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Jeg er bare meget overrasket og rørt over at de har brugt så mange penge på mig. I min familie har vi faste beløb vi giver for og for par er det f.eks. 300, så det er jo helt vildt at få for mere af mine dagplejebørn. Er som sagt rørt og glad for det, men synes bare at mine gaver er små nu, men de har jo kunnet se i løbet af året ved fødselsdage hvad jeg ca giver for.

Er sikker på vi også har givet vores dagplejer for mere end hvad hun har givet min pige, og det er da fuldstændig ligegyldigt! 

Anmeld

28. december 2013

mor88

Anonym skriver:

Vi har vidst også givet dagplejeren for mere end hun har givet vores datter, men det er jo ikke det der tæller vi har givet hende hvad vi følte hun havde fortjent, og hun har givet vores datter en ting hun har syået og manglet det er jo tanken der tæller

Anmeld

28. december 2013

Mamalou

Jeg synes det er flot, at du har købt en gave! Jeg har købt gave til vores dagplejer de sidste år, men har aldrig forventet at få en gave retur. Det er slet ikke tanken med gaven.

Vh. Louise

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg synes det er flot, at du har købt en gave! Jeg har købt gave til vores dagplejer de sidste år, men har aldrig forventet at få en gave retur. Det er slet ikke tanken med gaven.

Vh. Louise

Tak  Bare svært at ryste tanken om at jeg burde have givet mere fra mig, da jeg blev blæst væk af de flotte gaver! Havde slet slet slet ikke forventet gaver og da slet ikke så store gaver 

Anmeld

29. december 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Tak  Bare svært at ryste tanken om at jeg burde have givet mere fra mig, da jeg blev blæst væk af de flotte gaver! Havde slet slet slet ikke forventet gaver og da slet ikke så store gaver 

Du skal se det som et klap på skulderen. At forældrene giver dig de gaver, fordi de sætter pris på den indsats du gør for deres børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.