Er denne æl positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
7 svar
2 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget denne test til aften, mener i, ligesom jeg at den er positiv, tog en igår aftes som var negativ, og en til formiddag.
Testen billedet er taget ca 1 minut efter tid, men har ikke ændret sig farvemæssigt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg har lige taget denne test til aften, mener i, ligesom jeg at den er positiv, tog en igår aftes som var negativ, og en til formiddag.
Testen billedet er taget ca 1 minut efter tid, men har ikke ændret sig farvemæssigt

Nej den er negativ

Anmeld

28. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Stregen ned mod max skal være ligeså tydelig eller tydeligere end den anden

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Stregen ned mod max skal være ligeså tydelig eller tydeligere end den anden

Okay, håber den så blir positiv i morgen, farven har ændret sig meget fra igår til i dag?? men tak fordi du tog dig tid til at svare??

Anmeld

28. december 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Den er negativ. 

Men jeg ville sexe nu, i morgen, i overmorgen og dagen efter igen. 

Anmeld

29. december 2013

Anonym trådstarter

Så er der vidst ikke noget at være i tvivl om, fik denne fine test for lidt siden. Test stregen kom længe før kontrol stregen, og var meget tydligere fra start?? så nu det vidst bare på manden de næste par dage??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Så er der vidst ikke noget at være i tvivl om, fik denne fine test for lidt siden. Test stregen kom længe før kontrol stregen, og var meget tydligere fra start?? så nu det vidst bare på manden de næste par dage??

ja nu ser den ud til at være der

Anmeld

29. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Så er det bare på manden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.