det kommer vel meget an på, hvad problematikken er. Hvis man har "dårlig ryg", synes jeg, man skal gå til lægen og få en forklaring evt. en diagnose. Det kan så behandles med lægelig vejledning. Synes ikke, man blindt skal tage håndkøbs-smertestillende medicin. Det kan i det lange løb være skadeligt.
Så dit spørgsmål er lidt svært at svare på med dine valgmuligheder 
Er det dig selv, der har ondt i ryggen?
Ja jeg er ikke så god til det med at forklare mig. Jeg har en veninde, hun er faldet fra et par meters højde, hvor hun har fået et så stort slag, at hun ikke kan fungerer i dagligdagen/arbejdet.
Hun render til læge, fys, speciellæge osv fordi hun har fået et stort slag, at hun må tage smertestillende hver dag, fordi hun har fået slået ryggen, benet, armen, nakken men ingen kan finde ud af hvad det er galt.
Hun har haft ondt i halvanden måned nu og taget smertestillende i halvanden måned, lægen sender hende nu i arbejde igen, fordi de ikke kan finde ud af hvorfor hun har ondt.
Hun kan ikke lave ret meget med sine smerter, og derfor mener jeg om man bare skal fylde kroppen med smertedti piller for at kunne passe sit arbejde?
Anmeld