Købe kransekage 3 dage før nytår kan man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
5 svar
1 synes godt om
28. december 2013

cecilie1984

overvejer at købe kransekagen i morgen søndag (de der frisk lavede de sælger i bilka og føtex)

men kan man godt købe sådan en 3 dage før den skal spises? Eller ville i vente med at købe den til mandag eller evt tirsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Bak

cecilie1984 skriver:

overvejer at købe kransekagen i morgen søndag (de der frisk lavede de sælger i bilka og føtex)

men kan man godt købe sådan en 3 dage før den skal spises? Eller ville i vente med at købe den til mandag eller evt tirsdag?

jeg ville lave den selv Fandt ud af forrige år, at det faktisk ikke er så svært Og så er det altså billigere, end at købe den.

Hvis du vil købe den, kan den nok godt fryses frem til tirsdag, så tager du den bare ud om formiddagen

Anmeld

28. december 2013

Maja_4000

Den fra Føtex og Bilka har allerede været frosset, så du kan ikke fryse det

Men jeg mener at der er ret lang holdbarhed på, så jeg tror sagtens du kan købe det i morgen

Anmeld

28. december 2013

Frueureka

Hey

Det kan du du nemt gøre, men du skal bare pakke det godt ind i plastik og stille på køl, så holder det fint til på tirsdag.

Jeg bare selv min i morgen, og pakker det godt ind og stiller det på køl. Og det har altid godt af at stå lidt, eller nogle dage inden det skal spises.

Godt nytår.

Anmeld

28. december 2013

tarkoflen

Jeg fandt ud af sidste år, at det faktisk er ret nemt at bage selv, så det gør jeg men jeg tror nu sagtens du kan købe den på i morgen, hvis bare du opbevarer den korrekt.. Jeg ville nok købe den hos en bager og spørge hvordan jeg bedst kunne sikre mig, at den holdte sig frisk og lækker

Anmeld

28. december 2013

Team Putte

cecilie1984 skriver:

kan fortælle dig at den Kransekage du kan købe i dag er de samme du kan købe på tirsdag da jeg arbejdede i føtex fik vi Kransekagerne leveret første dag efter jul og fyldte bare op efterhånden som de blev solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.