HeidiFB skriver:
Hej igen.
Undskyld at jeg går lidt amok i indlæg. Jeg er bare så forvirret.. Min første blødningsdag ved sidste mens var d. 29 nov. Jeg smed p-pillerne i august og min kæreste og jeg har ikke sigtet målrettet efter at jeg skulle blive gravid. Vi har bare hygget os.
- Jeg har siden d. 23 dec. haft lidt muren i underlivet, været oppustet og har haft mens-lignende smerter. Det er bare som om at min mens ikke vil komme. Jeg testede negativ i går. Jeg har lidt ømme bryster, men kun når jeg rører ved dem. Jeg er i vildrede om hvorvidt at jeg skal teste i morgen igen eller se tiden an og se om min mens kommer i morgen????
Har brug for råd da jeg er ny i det her univers.
Kan godt forstå dig..... Jeg tror ikke jeg testede positiv i min graviditet med min datter før en uge efter min forventede mens
Men jeg havde så hverken tjekket cyklus eller sexet efter hvornår jeg havde ægløsning
Vi hyggede også bare når vi havde lyst, og blev gravid i "andet forsøg".... Jeg tog bare en test fordi min mens ikke var kommet...
nu prøver vi at lave en lillesøster/bror.... Og kan da mærke, at det har taget lidt mere overhånd denne gang
Hehe..
men jeg havde også ømme bryster, og murren/menssmerter i underlivet, og troede egentlig bare det var min mens der var på vej...... Men det var det så ikke
Håber da du er i samme situation....
men der er jo ikke andet for, end at tage en test om er par dage igen, hvis ikke din mens er kommet 
Anmeld