Har jeg ret ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg har holdt øje med min cyklus de sidste 3 mdr så jeg vidste hvornår jeg ca havde æggeløsning .. Og jeg kom til at jeg ca have cyklus på 32 dage. Og jeg var mest frugtbar fra den 1/1 til den 8/1 og ville have ægeløsning den 6/1 eller er jeg helt galt på den. Min sidste mens første dag var den 20 dec. Og de andre to gange har det været 14 november og 18 okt ! Har jeg ret i det jeg skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Anonym trådstarter

???

Anmeld

28. december 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Hej piger
Jeg har holdt øje med min cyklus de sidste 3 mdr så jeg vidste hvornår jeg ca havde æggeløsning .. Og jeg kom til at jeg ca have cyklus på 32 dage. Og jeg var mest frugtbar fra den 1/1 til den 8/1 og ville have ægeløsning den 6/1 eller er jeg helt galt på den. Min sidste mens første dag var den 20 dec. Og de andre to gange har det været 14 november og 18 okt ! Har jeg ret i det jeg skriver

Jo det lyder plausibelt nok. Hvis din cyklus fortsat er præcis 32 dage og du får ÆL 14 dage før mens, så vil den ligge omkring 6-7. januar

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jo det lyder plausibelt nok. Hvis din cyklus fortsat er præcis 32 dage og du får ÆL 14 dage før mens, så vil den ligge omkring 6-7. januar

Okay tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.