Gult fra det ene bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har i et stykke tid(faktisk flere måneder) haft jag i det ene bryst og ligsoM trækken ud i armhulen og armen fra samme bryst...

idag kommer der gulligt væske ud fra brystet, kun en dråbe af gangen(lille dråbe), kan blive ved at presse væsken ud og her til aften er brystet blevet ømt især i den ene side...

nogle der har prøvet noget ligende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har i et stykke tid(faktisk flere måneder) haft jag i det ene bryst og ligsoM trækken ud i armhulen og armen fra samme bryst...

idag kommer der gulligt væske ud fra brystet, kun en dråbe af gangen(lille dråbe), kan blive ved at presse væsken ud og her til aften er brystet blevet ømt især i den ene side...

Slet ingen? 

Anmeld

28. december 2013

Nadia Maya

Har du ammet?

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Nadia Maya skriver:

Har du ammet?

Det er over 8 år siden 

Anmeld

28. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Ved ikke med smerterne, men det lyder som råmælken der løber til  Hvis altså du er gravid....

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Ved ikke med smerterne, men det lyder som råmælken der løber til  Hvis altså du er gravid....

Ikke af hvad jeg ved... Og er max i 3+1 hvis jeg er... Testen siger nej så synes det ville være tidligt  

Anmeld

28. december 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Ikke af hvad jeg ved... Og er max i 3+1 hvis jeg er... Testen siger nej så synes det ville være tidligt  

Aha... nej så er det nok ikke det  

Jeg ville smutte til lægen, måske det er en brystkirtel der er gået betændelse i el. lign.

Anmeld

28. december 2013

Nadia Maya

Anonym skriver:

Det er over 8 år siden 

Så ved jeg det ikke.

Jeg fik selv brystbetændelse, et halvt år efter jeg var stoppet med at amme. Det er yderst sjældent, men det sker.

Jeg havde præcis de symptomer, som du beskriver.

Jeg ville helt sikkert smutte en tur forbi lægen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.