Altså, hvis begge forældre insisterer på at få børnene kan rattet sagtens sige 7/7... Det kører mange forældre jo med. Men i og med han ikke har sin egen bolig lige nu er det ikke sikkert det lige er det det bliver til for jer. Vores vennepar havde 7/7 da hun boede tæt på, men da hun valgte at flytte lidt længere væk endte det i retten hvor hun fik lov til at få datteren og han så kun fik hende hver anden weekend, alene på den baggrund at hun var moderen. I lige dette tilfælde yens jeg dommen ca afsagt forkert jeg jeg mener datter havde tilhørsforhold i byen da hun jo gik i dp og BH der, og moderen synes istedet hun skulle bo med hende i en helt anden by, væk fra faderen, bedsteforældre og den BH hun jo gik i med de vørn hun havde kendt i flere år.
Igen, alene på den baggrund at hun var moderen vandt hun sagen. Kender begge og holder ikke med den ene eller anden, men alligevel mener jeg faderen i denne sag havde de bedste vilkår.
Men, ja, hvad ci hver især mener er ikke vigtigt, det er statsamtet der har magten når det kommer til stykket.
Anmeld