Romantik for mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2013

Demata

Mie89 skriver:

Jeg spurgte lige min kæreste, hvad han ville ønske - hans hurtige svar var: "en god bøf og dig i et frækt kostume !" 

Sikke en romantikker jeg har herhjemme  haha

Det frække kostume er allerede hjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2013

MBaby2014

Demata skriver:

Jeg har fundet på noget rigtig rigtig godt!! Lidt dyrt, men godt 

Jeg køber en rejse til os, har allerede fundet den! Han bliver bare så glad, det er noget vi har snakket om at gøre længe! Og han skal ikke betale en krone, det fra mig til ham 

Må bare krydse fingre for han kan nå at få fri, da det allerede er d. 25 januar, jeg har talt med mit eget arbejde.. yay, glæder mig til at fortælle ham det 

Du kunne evt. kontakte hans arbejde og høre om mulighederne om fri i ferien... Det viser også et lidt bedre planlægnings-overblik, samt han ikke står og skal skuffe dig hvis nu han ikke kan få fri...

Håber i får et dejligt gensyn

Anmeld

30. december 2013

FruK

En god bøf, et glas rødvin og et blowjob. 

Anmeld

30. december 2013

Demata

Tak for jeres fine svar

Kød spiser vi ikke, men den kommer helt sikkert til at stå på en af hans livretter!  Og masser af sex!

Anmeld

30. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Patriark skriver:

Hvis kæresten har været i Thailand uden hende, så er han sikkert træt af græsk og damer i undertøj...Høhø

Haha

Til ts: håber du får en dejlig aften med kæresten

Anmeld

30. december 2013

Demata

Nu det ikke pattaya eller bangkok han er i, men på afslapningsferie med familien, så damer i undertøj får han ikke set meget til ..ikke før han kommer hjem til mig i hvert fald 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.