Ekstrem ørepine - hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
7 svar
1 synes godt om
28. december 2013

StudPsyk

Ja, det er mig der er tale om. Jeg har nu været syg siden juleaften med falsk strubehoste, nogen dage feber, andre dage ikke, snot, men mest af alt bare HOSTE.

Jeg har stort set ikke sovet i nat, faldt først i søvn 1.30, men vågnede konstant pga. hoste. Kl 4 gav jeg op og stod op. Da jeg vågnede kl. 4 havde jeg den sygeste ørepine og troede det måske bare skyldtes jeg havde ligget på højre side (har ondt i højre øre og lidt ned af halsen under øret nærmest), men det er ikke stoppet. Det gør SÅ ondt og det suser for øret, og det er ikke til at holde ud!

Hvad gør jeg nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

2721

Jeg ville give vagtlægen et kald. Godbedring, det lyder godt nok ikke rart

Anmeld

28. december 2013

Frk.S

Du tager til læge.
God bedring.

Anmeld

28. december 2013

Maja88

Det lyder som om du har halsbetændelse

Anmeld

28. december 2013

Maja_4000

Jeg synes det lyder som da jeg havde møb.. Afsted til lægevagten

Anmeld

28. december 2013

Moma

Mon ikke der også er en mellemørebetændelse?  God bedring!

Anmeld

28. december 2013

StudPsyk

Tak piger. Vagtlægen sagde smertedække med Panodil. Men ville ikke give recept på et større glas Panodil, trods jeg fortalte man kun kan få en tipak i brugsen og at L også tager smertestillende mod mavesmerter pt. - Han har fået for meget laktose i julen.

Respekt for de passer på folk ikke overdosere, men det er sku træls når man faktisk har en grund til at skulle smertedækkes.

I aften har jeg det også som om jeg har tinnitus

Anmeld

29. december 2013

SHERO

Janne T. skriver:

Tak piger. Vagtlægen sagde smertedække med Panodil. Men ville ikke give recept på et større glas Panodil, trods jeg fortalte man kun kan få en tipak i brugsen og at L også tager smertestillende mod mavesmerter pt. - Han har fået for meget laktose i julen.

Respekt for de passer på folk ikke overdosere, men det er sku træls når man faktisk har en grund til at skulle smertedækkes.

I aften har jeg det også som om jeg har tinnitus

Jeg har lagt med øregangs betændelse/eksem siden d. 23, og av det gør ondt. Jeg ville ringe tillægen mandag og få det tjekket.jeg har haft virkelig ondt, susen og tinnitus lign. I flere dage. Heldigvis nåede jeg at få nogle dråber d. 23, men med ørene skal man ofte have behandling...

Ørepine er bare noget af det mest forfærdelige der finde...
God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.