Hvordan er pomp de lux i størrelsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.779 visninger
11 svar
2 synes godt om
27. december 2013

cecilie1984

Min datter har fået et par bukser i størrelse 98 som er for store

nu sidder jeg og shopper tøj på nettet men er meget i tvivl om jeg skal købe 92 eller 98:

Molo, småfolk og hummel som jeg normalt køber ville jeg købe i 98 men er i tvivl om pomp de lux bliver for stort i 98 hun skulle gerne kunne bruge det nu her.

Hvad skal jeg købe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

lycly

Da min datter brugte 92 helt perfekt var pomp de luxe for stort. Jeg synes det er stort i størrelsen.
Men jeg synes nu alligevel aldrig man til børn bør købe en mindre størrelse. Så hellere bare gemme det til de kan passe det

Anmeld

27. december 2013

Wimmie

cecilie1984 skriver:

nu sidder jeg og shopper tøj på nettet men er meget i tvivl om jeg skal købe 92 eller 98:

Molo, småfolk og hummel som jeg normalt køber ville jeg købe i 98 men er i tvivl om pomp de lux bliver for stort i 98 hun skulle gerne kunne bruge det nu her.

Hvad skal jeg købe??

Stort i størrelsen 

Men hellere for stort end for småt.

Anmeld

27. december 2013

modesty

cecilie1984 skriver:

Hvad skal jeg købe??

Jeg har kun en enkelt skjorte og den er helt normal i størrelsen.

Anmeld

27. december 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Pigetøjet er stort i størrelsen - det synes jeg ikke, at drengetøjet er.

Anmeld

27. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Synes drengetøjet er ligesom h&m i størrelserne, så det er nok meget alm.

Anmeld

27. december 2013

Silas&Mille

Vores pige har fået en del brugt pomp de lux tøj, hun er i 92, men deres 92 er lidt for stort til hende og hun er ellers en smule højere end gennemsnittet for hendes alder.

Hun har været i 92 siden hun var ca 18 måneder gammel og hun bliver 2 år her i februar.

Anmeld

27. december 2013

StudPsyk

Jeg synes det er stort. ROse har en skjorte i str 86 som hun fint passer, selvom hun ikke kan passe 86 i andet tøj nu..

Anmeld

27. december 2013

De3Guldklumper

Synes deres jeans og tulle bukser er lange i benene - men deres jumpsuit i år er så tilgengæld kort i benene.

Anmeld

27. december 2013

cecilie1984

tak for svar

købte nederdele og cardigans i størrelse 92 til den lille som ligger mellem 92-98 og 104 til den store som ligger mellem 104-110

er spændt på at få det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.