Jeg er for optimistisk for tiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Ja.. Vi prøver jo så i disse dage at lave en 2'er 

Jeg er mest frugtbar (eller sku gerne være det fra idag og til d. 30. sådan cirka...

så vi har haft sexy-time i disse dage og fortsætter således 

Håååber sådan den er der i første hug.... jeg blev gravid i anden cyklus sidst, så håber på, at jeg bare er super frugtbar generelt 

Kan mærke, at jeg vil blive skuffet, hvis jeg får min menstruation.. Og det er simpelthen så flabet at føle sådan synes jeg.. Skammer mig lidt faktisk..... Måske er ðet også fordi at min mand og jeg ikke dyrker så dælens meget sex generelt og derfor har jjeg regnet på min cyklus og ægløsning... Det gjorde jeg ikke sidst... Der havde vi sex jævnligt.. Og derfor tænkte jeg at jeg ville regne lidt på det denne gang, for ellers ville vores chancer sgu være ringe, tror jeg... 

Skammer mig lidt fordi jeg ved hvor mange der er lang tid om .at blive gravide, men brænder bare så meget for en lille bebs mere....

nå men...... God aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Ja.. Vi prøver jo så i disse dage at lave en 2'er 

Jeg er mest frugtbar (eller sku gerne være det fra idag og til d. 30. sådan cirka...

så vi har haft sexy-time i disse dage og fortsætter således 

Håååber sådan den er der i første hug.... jeg blev gravid i anden cyklus sidst, så håber på, at jeg bare er super frugtbar generelt 

Kan mærke, at jeg vil blive skuffet, hvis jeg får min menstruation.. Og det er simpelthen så flabet at føle sådan synes jeg.. Skammer mig lidt faktisk..... Måske er ðet også fordi at min mand og jeg ikke dyrker så dælens meget sex generelt og derfor har jjeg regnet på min cyklus og ægløsning... Det gjorde jeg ikke sidst... Der havde vi sex jævnligt.. Og derfor tænkte jeg at jeg ville regne lidt på det denne gang, for ellers ville vores chancer sgu være ringe, tror jeg... 

Skammer mig lidt fordi jeg ved hvor mange der er lang tid om .at blive gravide, men brænder bare så meget for en lille bebs mere....

nå men...... God aften 

Synes bestemt ikke du skal skamme dig. Det er en helt naturlig følelse at man gerne vil have 'gevinst' hurtigt! Dog kan du gå hen og blive meget skuffet - men jeg krydser finger for at det kommer til at gå hurtigt for jer

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Tror alle håber på hurtig gevinst og krydser hver måned

Krydser for i snart får ønsket opfyldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.