Kan jeg være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.848 visninger
77 svar
46 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Hjææælp ..!!!

Har haft ubeskyttet sex tre gange og to af gangene kom han ikke oppe i mig, men tredje gang var vi godt beruset og tænkte Ikk over det idag er det en måned siden jeg sidst fik min menstruation

Har ingen symtomer på en graviditet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Hjææælp ..!!!

Har haft ubeskyttet sex tre gange og to af gangene kom han ikke oppe i mig, men tredje gang var vi godt beruset og tænkte Ikk over det idag er det en måned siden jeg sidst fik min menstruation

Ja det kan du godt.

Anmeld

27. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hjææælp ..!!!

Ja chancen er der.

tag en test

Anmeld

27. december 2013

Mmy87

Ja, også selvom han ikke kommer, kan der stadig være chance/risiko for at være gravid. Så tag en test når du ville have forventet at din næste mens. kom.

Anmeld

27. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Hjææælp ..!!!

Øhm ja, selvfølgelig kan du være gravid når du har haft ubeskyttet sex og han er kommet oppe i dig.

Hvorfor tager du ikke en test?

Og hvis det skulle ske igen, hvilket det forhåbentligt ikke gør, så få en fortrydelsespille på apoteket.

Anmeld

27. december 2013

Wimmie

modesty skriver:

Og hvis det skulle ske igen, hvilket det forhåbentligt ikke gør, så få en fortrydelsespille på apoteket.

Det kommer vel an på om hun vil have en baby 

Anmeld

27. december 2013

Kay

For en sikkerheds skyld må du nok hellere tage en test

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Meningen er ikke lige at der skal komme en baby!

Da vi ikke er et par !

Anmeld

27. december 2013

modesty

Det kommer vel an på om hun vil have en baby 

Well, engang i fremtiden kan det måske blive aktuelt at droppe fortrydelsespillen, men det lader ikke til at TS er klar til at sætte et barn til verden sådan lige pt.

Anmeld

27. december 2013

Kay

Anonym skriver:

Meningen er ikke lige at der skal komme en baby!

Da vi ikke er et par !

skynd dig i netto eller pp tanken og købe en test hvis ik du har en og tag den i morgen tidlig eller med det samme så du kan få taget stilling hvis nu du er gravid til hvad der så skal ske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.