Addddd!!!!! (Billeder med AD)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
18 svar
4 synes godt om
27. december 2013

Muhmi

Det mest ulækre jeg nogensinde har prøvet, når det kommer til mad, er da helt klart i aften!

Ej men... Føj, tør slet ikke tænke på hvilken reaktion jeg havde haft hvis jeg havde nået at servere dette til aftensmad og SÅ opdaget det...

Nå, men det korte og det lange er simpelthen, at vi besluttede os for at lægge julemaden på hylden for i år og bare spise os en omgang pasta med kødsovs. Vi køber derfor en omgang pasta i den lokale "Min købmand" bedre kendt som "Spar" og tøffer hjemad for at lave mad

Vi koger vandet i el-kedlen så vandet hurtigere koger og hælder op i gryden, så lidt olie, lidt salt og til sidst pastaen.. Efter de har kogt i ca. 1½ minut rører jeg rundt i vandet for at de nederste pastaer ikke skal hænge fast i bunden og synes det ser underligt ud, der kommer sådan nogen små stykker frem og flyder rundt i overfladen.. Hmm... Synes det ser underligt ud og tager derfor noget af det op på skeen med lidt vand, der kom tre stykker med på én gang, jeg kigger nærmere og opdager at disse stykker både har ben, skæl og snabler.. Tænker bare "AAAAD!!!!!" og begynder at røre mere rundt og der kommer bare flere og flere til overfladen, samt nogle hvide mider og en masse, masse æg....

Ej med det var SÅ klamt!!!!! Så UD røg det og heldigvis havde vi en anden pose pasta herhjemme som blev åbnet og tjekket og dobbelttjekket og TRIBBELtjekket for nogen som helst form for liv... Heldigvis var der ingenting og vi fik aftensmad, men seriøst, jeg har jo fået et ar for livet! Det er simpelthen SÅ ULÆKKERT og jeg får stadig fnidder over det hele bare ved at tænke på det!! Ad, ad, adddddd!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

LilleLene

Muhmi skriver:

Det mest ulækre jeg nogensinde har prøvet, når det kommer til mad, er da helt klart i aften!

Ej men... Føj, tør slet ikke tænke på hvilken reaktion jeg havde haft hvis jeg havde nået at servere dette til aftensmad og SÅ opdaget det...

Nå, men det korte og det lange er simpelthen, at vi besluttede os for at lægge julemaden på hylden for i år og bare spise os en omgang pasta med kødsovs. Vi køber derfor en omgang pasta i den lokale "Min købmand" bedre kendt som "Spar" og tøffer hjemad for at lave mad

Vi koger vandet i el-kedlen så vandet hurtigere koger og hælder op i gryden, så lidt olie, lidt salt og til sidst pastaen.. Efter de har kogt i ca. 1½ minut rører jeg rundt i vandet for at de nederste pastaer ikke skal hænge fast i bunden og synes det ser underligt ud, der kommer sådan nogen små stykker frem og flyder rundt i overfladen.. Hmm... Synes det ser underligt ud og tager derfor noget af det op på skeen med lidt vand, der kom tre stykker med på én gang, jeg kigger nærmere og opdager at disse stykker både har ben, skæl og snabler.. Tænker bare "AAAAD!!!!!" og begynder at røre mere rundt og der kommer bare flere og flere til overfladen, samt nogle hvide mider og en masse, masse æg....

Ej med det var SÅ klamt!!!!! Så UD røg det og heldigvis havde vi en anden pose pasta herhjemme som blev åbnet og tjekket og dobbelttjekket og TRIBBELtjekket for nogen som helst form for liv... Heldigvis var der ingenting og vi fik aftensmad, men seriøst, jeg har jo fået et ar for livet! Det er simpelthen SÅ ULÆKKERT og jeg får stadig fnidder over det hele bare ved at tænke på det!! Ad, ad, adddddd!!! 

Fy for ad ad ad

kryb og mad hænger bare IKKE sammen

Anmeld

27. december 2013

Noahmor

Muhmi skriver:

Det er bare lidt ekstra proteiner. 

Ej, det er godt nok ulækkert. 

Anmeld

27. december 2013

Muhmi

LilleLene skriver:

Fy for ad ad ad

kryb og mad hænger bare IKKE sammen

Det gør det bestemt ikke herhjemme i hvert fald! Synes simpelthen det er for klamt 

Anmeld

27. december 2013

Muhmi

Noahmor skriver:

Det er bare lidt ekstra proteiner. 

Ej, det er godt nok ulækkert. 

Haha... Ja men det var ikke det jeg havde betalt for  

Anmeld

27. december 2013

SjeBets

lige nettop spar, min købmand og nogle andre der får dette mærke pasta har trukket det tilbage, vi fik også en pakke med de der dyr i, det var så nasty ... skal lige se om jeg kan finde den notits jeg fandt på det ...

Tænke det kunne være det samme

http://www.dagens.dk/mad/tilbagekaldt-rissnudebiller-fundet-i-pasta

Anmeld

27. december 2013

MorDk

Fy for s*tan!

Anmeld

27. december 2013

Muhmi

SjeBets skriver:

lige nettop spar, min købmand og nogle andre der får dette mærke pasta har trukket det tilbage, vi fik også en pakke med de der dyr i, det var så nasty ... skal lige se om jeg kan finde den notits jeg fandt på det ...

Tænke det kunne være det samme

http://www.dagens.dk/mad/tilbagekaldt-rissnudebiller-fundet-i-pasta

Ja det er dem... Men min udløbsdato er længere fremme end dem de allerede har trukket tilbage!! Det er så klamt!

Anmeld

27. december 2013

LilleSmølf

Min lillebror har for en to ugers tid siden smidt al sin pasta ud (købt i Spar) pga. det samme problem.

Jeg var ved at dø bare da jeg hørte om det, kan SLET ikke klare sådan noget når det kommer til mad.

Synes det er rigtig ofte de trækker ting tilbage i Spar pga. dyr eller bakterier eller whatever

Anmeld

27. december 2013

SjeBets

vi gik bare op og byttede den ved vores købmand. 

Det er et mærke som Supergros for produceret, så det er ikke kun Spar den ender ude ved men en lang række butikker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.