Rejse alene med 2 børn hvorhen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

MortilElias2010

Puha 5 timer er godt nok lang tid syntes jeg.

Det syntes jeg også (er ryger)  

Elias klarede dog turen uden problemer - han sov sin middagslur og så havde vi små staniolpakker med, med lidt af hvert i - snacks osv. samt en bærbar cd-afspiller der kørte på batteri med traktor Tom. Han var vist 1.5 år. Men for at komme udenlands må man nogen gange bide lidt i det sure for at få det søde 

En af mine bekendte tog sine tre piger med til Tyrkiet. Men med hvad, hvor osv. aner jeg ikke. Hun er også alene. 

God tur og god ferie 

Kender dog ikke til at rejse selv med barn/børn da jeg altid har min mand med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Aisha skriver:

Jeg trænger virkelig til en ferier uden mand... Bare sol og sommer... Suk!

Ja sol også sommer ville være fantastisk.

Til ts: hvis.du har legetøj og evt. en dvd afspiller med samt mad også snacks, vil fem timer i et fly ikke være uoverkommeligt

Anmeld

27. december 2013

Moster Lagkage

Anonym skriver:

Vil gerne ud og rejse til sommer med mine børn der vil være ca 4,5år og 7mdr.

Hvilket selskab har de mest børnevenlige rejser?

Vi har rejst med spies, de har noget der hedder "happy baby" hvor alt man kan få brug for til baby er med, samt indhegnet lille have, så man har lidt kontrol, og selv den voksne også kan læne sig roligt tilbage et kort øjeblik.

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

Moster Lagkage skriver:

Vi har rejst med spies, de har noget der hedder "happy baby" hvor alt man kan få brug for til baby er med, samt indhegnet lille have, så man har lidt kontrol, og selv den voksne også kan læne sig roligt tilbage et kort øjeblik.

Ja det har jeg nemlig kigget på og det ser jo ret godt ud 
Så dejlig med en anbefaling

Anmeld

28. december 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

Ja sol også sommer ville være fantastisk.

Til ts: hvis.du har legetøj og evt. en dvd afspiller med samt mad også snacks, vil fem timer i et fly ikke være uoverkommeligt

Tænker mest det er lang tid for den store. Har været i Tyrkiet med hende sidste sommer og den tur tager vel ca 4,5 time og det var lige før jeg selv ikke kunne holde det ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.