Ferie i Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
5 svar
5 synes godt om
27. december 2013

livhemdrup

Og sidder så småt og tænker i sommer ferie baner da det er noget der skal sparres op til. 

Men er alene med 4 børn i alderen 11 9 6 og 1år vil de være til sommer så skal helst være noget de alle har en lille smule interesse i 

så kom frisk med alle friske skøre skæve sjove måder at holde ferie på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

lineog4

Jeg har været på cirkushøjskole - et kæmpe hit. Men ellers er vi hvert år i telt (godt nok til Italien) og små som store elsker det.

Anmeld

27. december 2013

Kløver

Nu kan jeg ikke se hvor i bor, men måske et sommerhus kunne være hyggeligt, og ligge det i nærheden af nogle aktiviteter for alke børnene

Anmeld

27. december 2013

TNBC

livhemdrup skriver:

Og sidder så småt og tænker i sommer ferie baner da det er noget der skal sparres op til. 

Men er alene med 4 børn i alderen 11 9 6 og 1år vil de være til sommer så skal helst være noget de alle har en lille smule interesse i 

så kom frisk med alle friske skøre skæve sjove måder at holde ferie på

Ved ikke om det er noget man kan. men jeg kender nogen der skal på bondegårdsferie. som er et stort hit. børnene er 10 og 1år.

Anmeld

27. december 2013

BabyMus

Nu har jeg ikke selv været der endnu, men noget af det jeg aller helst vil her i DK er at komme til Ree Park, og meget gerne med overnatning i safari lodge ude på savannen. Det kunne da være lidt cool (når nu ikke man kan komme til Afrika sådan lige).

Anmeld

27. december 2013

vitapigen

Grenå Strandcamping  vi var der sidste sommer i en lejet campingvogn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.