Fields

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer.
Jeg er så heldig at ha fået 1500 kr på gavekort til fields, men min ynglings butik i frederiksbergcentret har 40% på alt imorgen!
Så mit spørgsmål er, kan man købe en ting, fx i elgiganten i fields på gavekortet, og så senere komme tilbage, og få pengene retur for tingen?? Måske en af jer har arbejdet eller arbejder i fields, eller måske har prøvet det samme.
Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Hej med jer.
Jeg er så heldig at ha fået 1500 kr på gavekort til fields, men min ynglings butik i frederiksbergcentret har 40% på alt imorgen!
Så mit spørgsmål er, kan man købe en ting, fx i elgiganten i fields på gavekortet, og så senere komme tilbage, og få pengene retur for tingen?? Måske en af jer har arbejdet eller arbejder i fields, eller måske har prøvet det samme.
Mvh

Ja det kan du godt, du kan også bede om pengene tilbage for gavekortet i informationen men det koster lige 10% af beløbet

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Ja det kan du godt, du kan også bede om pengene tilbage for gavekortet i informationen men det koster lige 10% af beløbet

Tak! I den butik jeg arbejder i, giver vi nemlig ikke pengene retur, når varen er købt på gavekort, og ville ikke lige bare satse

Anmeld

27. december 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg ved i hvert fald at du kan gøre det i Bilka

Anmeld

27. december 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Tak! I den butik jeg arbejder i, giver vi nemlig ikke pengene retur, når varen er købt på gavekort, og ville ikke lige bare satse

Vi gjorde det ihvertfald sidste år med stadium (tror jeg nok). 

Anmeld

27. december 2013

lollandpigen

Mange steder giver de ikke pengene retur hvis det er købt på gavekort men giver tilgodebevis....

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Hej med jer.
Mvh

Tror desværre ikke du kan få pengene tilbage fra Elgiganten. De giver næsten altid tilgodebevis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.