for meget medicin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
11 svar
4 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Vi havde nogle venner på besøg igår og den ene havde hovedpine, så jeg tilbød hende at hun kunne få noget smertestillende...

Da vi kom ud i køkkenet og jeg tog vores "medicinkasse" frem stirrede hun på den et øjeblik og sagde så at vi havde utrolig meget medicin i huset... jeg synes ikke selv det er meget, men hvad siger I?...

Vi har:

alm. vitaminpiller

børnevitaminer

vitaminpiller, jern og d-vitamin fordi jeg er gravid igen

panodil zapp

strepsils

pebermynteolie

nogle gange har vi også hostesaft og panodil junior...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

esioul

Anonym skriver:

Vi havde nogle venner på besøg igår og den ene havde hovedpine, så jeg tilbød hende at hun kunne få noget smertestillende...

Da vi kom ud i køkkenet og jeg tog vores "medicinkasse" frem stirrede hun på den et øjeblik og sagde så at vi havde utrolig meget medicin i huset... jeg synes ikke selv det er meget, men hvad siger I?...

Vi har:

alm. vitaminpiller

børnevitaminer

panodil zapp

strepsils

pebermynteolie

Vi har meget mere

Anmeld

27. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Vi har:

alm. vitaminpiller

børnevitaminer

panodil zapp

strepsils

pebermynteolie

Haha vitaminpiller er da ikke medicin Hvis hun synes det er meget, så skulle hun ikke se min medicinkasse

Du har intet at bekymre dig om

Anmeld

27. december 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Vi har:

alm. vitaminpiller

børnevitaminer

panodil zapp

strepsils

pebermynteolie

Vitaminer er jo ikke medicin, så nej, det synes jeg ikke...

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Haha vitaminpiller er da ikke medicin Hvis hun synes det er meget, så skulle hun ikke se min medicinkasse

Du har intet at bekymre dig om

sådan som hun stod kunne hun ikke se hvad det forskellige var, så hun har bare set vitaminerne og jern som fem bøtter...

Jeg synes personligt heller ikke det er meget...

Anmeld

27. december 2013

Mother-love

Hvis hun synes det er meget så skulle hun se vores medicin skab hahaha. Nu er vi så begge på medicin. Men udover de medicin vi tager så har vi

Voksen vitaminer
Børnevitaminer
Ekstra c vitamin både pille og brus
Ekstra d vitamin
Hostesaft
Panodil
Ipren
Treo
Samarin
Balancid
Slimløsne
Juniorpanodil både stikpiller og flydende
Movicol
Movicol junior
Ekstra jern
Halspastiller

Det var vidst det hehe

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Vi har:

alm. vitaminpiller

børnevitaminer

panodil zapp

strepsils

pebermynteolie

I har meget lidt i forhold til så mange andre :-) 

Anmeld

27. december 2013

VIPpigen

Vi har et helt skab med alt muligt medicin... Min astmaspray, og datterens, hostesaft, og panodil junior... Ja, vi har virkelig alt i det skab. Derudover har jeg min egen lille kasse med min medicin, som jeg tager hver dag. Den indholdte P-piller, pinex, og antidepressiv... P-pillerne er lige nu skiftet ud med vitaminer til gravide... Så jeg syntes ikke i har meget

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

I har meget lidt i forhold til så mange andre :-) 

jeg syntes også at det er lidt i forhold til andre, så kunne ikke helt forstå hende...

Anmeld

27. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

jeg syntes også at det er lidt i forhold til andre, så kunne ikke helt forstå hende...

Det kan være at hun selv kun har panodil stående. Men ja, det er lidt besynderligt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.