Min søn ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
6 svar
15 synes godt om
27. december 2013

Anonym trådstarter

Efter de sidste par dages debat om kønnene, har jeg virkelig brug for at komme ud med et par ting, jeg håber der kan give stof til eftertanke...min søn:

- er det mest kærlige væsen jeg kender

- kan lege med alt og alle

- er rolig og eftertænksom

- elsker at tegne, lave perler og er meget kreativ anlagt

- han er aldrig på tværs eller sur

- han har de længste øjenvipper og er noget så køn

- han hjælper til i køkkenet og andre praktiske ting i huset 

- han låner og deler sine ting med alle

- han har humor og får mig til at smile og grine hver dag

- elsker at tage med ned i byen og komme på restaurant

- er den bedste storebror i verden - kærlig og rolig

- skal som den yngste i skole til sommer, men er så klar og glæder sig

- bliver 5 år i dag  

til alle Jer, der ønsker jer piger (gjorde jeg også selv ) - jeg håber I får lov at opleve at få en søn

- og når han bliver større, bliver jeg verdens bedste svigermor og farmor. Basta. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

lineog4

Jeg er så en af dem der drømmer om en pige - men det er vist alene fordi jeg har mistet en pige for har verden lækreste drenge her hjemme....

Og jeg kan supplere med jeg har to drenge der kan se på deres mor så hun føler sig mere elsket end hun troede muligt.

Jeg har en dreng der minder om mig, og som jeg kan relatere bedre til end min datter.

Jeg har en dreng jeg ikke har prøvet at være sur på i mere end 1 sekund for hans væsen gør det umuligt.

Jeg har en dreng der elsker tal

Jeg har en dreng der synger smukt og elsker musik helst musical og opera.

Og så har jeg forresten en pige der kun går i bukser, er en hæslig rottemand (alla ork) til live rollespil og hendes bedste ven hedder Lauge.

Uha jeg kunne blive ved med mine drenge - har en lige som dig der også startede i skole som den yngste i klassen i sommers og kunne prale fra nu og til næste juleaften med hvor meget han kan - men jeg tror jeg lader være.

Jeg ville ikke være mine drenge foruden og er på den ene side glad for jeg fik lov at prøve at være drenge mor (på den anden side er jeg ikke for vi havde formodentlig ikke fået dem hvis vi ikke havde mistet) og alligevel hungrer jeg stadig efter en pige.

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg er så en af dem der drømmer om en pige - men det er vist alene fordi jeg har mistet en pige for har verden lækreste drenge her hjemme....

Og jeg kan supplere med jeg har to drenge der kan se på deres mor så hun føler sig mere elsket end hun troede muligt.

Jeg har en dreng der minder om mig, og som jeg kan relatere bedre til end min datter.

Jeg har en dreng jeg ikke har prøvet at være sur på i mere end 1 sekund for hans væsen gør det umuligt.

Jeg har en dreng der elsker tal

Jeg har en dreng der synger smukt og elsker musik helst musical og opera.

Og så har jeg forresten en pige der kun går i bukser, er en hæslig rottemand (alla ork) til live rollespil og hendes bedste ven hedder Lauge.

Uha jeg kunne blive ved med mine drenge - har en lige som dig der også startede i skole som den yngste i klassen i sommers og kunne prale fra nu og til næste juleaften med hvor meget han kan - men jeg tror jeg lader være.

Jeg ville ikke være mine drenge foruden og er på den ene side glad for jeg fik lov at prøve at være drenge mor (på den anden side er jeg ikke for vi havde formodentlig ikke fået dem hvis vi ikke havde mistet) og alligevel hungrer jeg stadig efter en pige.

Kan jeg godt forstå tror altid man vil, hvis man har mistet en mine forældre mistede også en pige, men fik så mig, og det tror jeg da var et plaster på såret. 

Anmeld

27. december 2013

Carina:-)

Anonym skriver:

Efter de sidste par dages debat om kønnene, har jeg virkelig brug for at komme ud med et par ting, jeg håber der kan give stof til eftertanke...min søn:

- er det mest kærlige væsen jeg kender

- kan lege med alt og alle

- er rolig og eftertænksom

- elsker at tegne, lave perler og er meget kreativ anlagt

- han er aldrig på tværs eller sur

- han har de længste øjenvipper og er noget så køn

- han hjælper til i køkkenet og andre praktiske ting i huset 

- han låner og deler sine ting med alle

- han har humor og får mig til at smile og grine hver dag

- elsker at tage med ned i byen og komme på restaurant

- er den bedste storebror i verden - kærlig og rolig

- skal som den yngste i skole til sommer, men er så klar og glæder sig

- bliver 5 år i dag  

til alle Jer, der ønsker jer piger (gjorde jeg også selv ) - jeg håber I får lov at opleve at få en søn

- og når han bliver større, bliver jeg verdens bedste svigermor og farmor. Basta. 

Tillykke med ham 

Og rigtigt godt skrevet 

Anmeld

27. december 2013

lineog4

Og tillykke med ham 

Anmeld

27. december 2013

Kay

Hvor er det bare dejligt og tillykke med ham... Jeg har en pige... Hun er lidt af en vildbasse, der laver ballade, piller i alt, også det hun ved hun ikke må... Men er så sød og kærlig... Hun er kun 1 år og 4 måneder... Og skal være storesøster til sommer... Og vi håber sådan at det bliver en dreng :-)

Anmeld

27. december 2013

Clisolka

Stort tillykke med ham - og flot skrevet 

Jeg har en af hver herhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.