Nadia1991 skriver:
til alle jer 2 gangs gravide hvordan var fødsel nr 2 i forhold til nr 1.?
jeg tænker meget på fødslen og har lidt en skræk fra sidst 
jeg havde veer i 3 døgn, inden jeg begyndte at åbne mig. Da jeg så endelig kom Til presse veerne var min jordmoder undskyld mit sprog en kæ***** .. nå fik presset prinsessen ud og sprang utrolig meget, skamlæber, vandlæber og andet jeg ikke kan huske
blev syet 17 steng
da jeg skulle føde moderkagen sagde jordmoderen at den sad fast i venstre side, og hun stak hånden op og begyndte at rive som en gal. Hvilket resulterede i at jeg havde enormt mange smerte. Har senere hen læst mig til at hvis en Moderkage sidder fast skal den opereres ud ellers skal man vente til den løsner sig også presser man den selv ud.. Har en kæmpe skræk for min næste fødsel håber 2 gang er meget lettere end første
Kan dårligt huske 1 gang.. lå med 40 i feber og kastede op, også under presseveerne!
Fik en epidural, og ve-drop..
Men jeg fødte først 25 timer efter vandet var gået!

2 gang, var meget meget bedre! Vandet gik, og 5 timer senere havde jeg min dreng i armene

Min 2 fødsel var klart en drømmefødsel! Fødte i vand, og havde ikke særlig ondt under veerne..
Begge gange fik jeg 2 sting.

3 fødsel startede med veer, og 2 timer efter havde jeg født.. fik ingen sting, men det gik alt for stærkt..
Anmeld