Nogle gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
4 synes godt om
27. december 2013

marie_jon

Hej alle. Og glædelig bagjul

Jeg har været forkølet(uden overdrivelse) 90% af det sidste halve år. Har et vuggestue barn, som slet ikke er lige så hårdt ramt, som sin mor. Den ene forkølelse overlapper den anden. Nogle råd til vitaminer, mineraler eller andet der kan forebygge det? Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

MsDane

maria_josse skriver:

Hej alle. Og glædelig bagjul

Jeg har været forkølet(uden overdrivelse) 90% af det sidste halve år. Har et vuggestue barn, som slet ikke er lige så hårdt ramt, som sin mor. Den ene forkølelse overlapper den anden. Nogle råd til vitaminer, mineraler eller andet der kan forebygge det? Tak

Rød solhat

Anmeld

27. december 2013

marie_jon

MsDane skriver:

Rød solhat

Super! Kan det købes i Helse kost forretningerne?

Anmeld

27. december 2013

MsDane

maria_josse skriver:

Jeps :-)

Anmeld

27. december 2013

MsDane

maria_josse skriver:

Det er det eneste naturlægemiddel med bevist effekt!

Anmeld

28. december 2013

marie_jon

MsDane skriver:

Det er det eneste naturlægemiddel med bevist effekt!

Super!!! Tusind tak

Anmeld

28. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

masser af c-vtamin

Et råd jeg har fået fra en der har fået det fra sigøjnerne i Spanien, og som indtil nu altid har hjulpet mig:

Kog noget vand ligesom hvis du skulle lave the, så tager du den kop/glas du vil lave det i, så putter du citronsaft i (enten friskpresset eller fra supermarkedet) så det fylder ca. 1/3, og så sukker i for endnu 1/3, og resten er det varme vand.

Advarsel: det smager og lugter hæsligt, altså virkelig hæsligt.

Men det virker og giver et kick af energi hvis man ikke indtager meget sukker til hverdag.

og elelrs søvn så meget som muligt.. også selvom det kun lige er 15 min mens tøjet kører i tørretumbleren...

Anmeld

29. december 2013

marie_jon

Wampires skriver:

masser af c-vtamin

Et råd jeg har fået fra en der har fået det fra sigøjnerne i Spanien, og som indtil nu altid har hjulpet mig:

Kog noget vand ligesom hvis du skulle lave the, så tager du den kop/glas du vil lave det i, så putter du citronsaft i (enten friskpresset eller fra supermarkedet) så det fylder ca. 1/3, og så sukker i for endnu 1/3, og resten er det varme vand.

Advarsel: det smager og lugter hæsligt, altså virkelig hæsligt.

Men det virker og giver et kick af energi hvis man ikke indtager meget sukker til hverdag.

og elelrs søvn så meget som muligt.. også selvom det kun lige er 15 min mens tøjet kører i tørretumbleren...

Tak for rådet.  Det skal jeg prøve. Skulle det virke forbyggende? Og hvor tit skal man drikke sådan en kop?

Anmeld

29. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
maria_josse skriver:

Tak for rådet.  Det skal jeg prøve. Skulle det virke forbyggende? Og hvor tit skal man drikke sådan en kop?

jeg plejer at drikke en kop når jeg kan mærke det bliver en slem forkølelse og så plejer det at virke, plejer at drikke en mere dagen efter og så er det overstået...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.