Hej allesammen
Er der nogen af jer som har Lego interesse eller børn med samme?
Min datter på 6 år er bidt af en gal pakke Lego Friends! 
Hun ELSKER det og kan få timer til at gå med det - og det blev ikke mindre af det hun fik ravet til sig her den 24.
" border="0" />
Men... Jeg mangler lidt inspitation til hvordan man opbevarer det?
Lige nu har hun det på gulvet (ud over hele) i stuen og det er hyggeligt og naturligvis må hun være her
" border="0" />
Men vi har både lillebror og to hunde og så os selv som også skal være her, så der bliver jo skubbet til det ind imellem osv.
Så kan hun tage det med ind på værelset, men her er gulvet nok også bedste løsning pga. pladsen.
Det er jo nogle lidt store ting når de bliver bygget og kræver plads at lege på og komme til på begge sider af eks. husene.
Skrivebordet tænker jeg er for småt + her er jo også andre skrivebordsrelaterede ting; lampen, bærbar, blokke mv.
Og så igen, hvad så når der ikke leges med det?
Jeg er ikke så interesseret i at smidde/lægge det i en kasse, for uanset hvor forsigtigt man næsten gør det, vil det (kunne) gå fra hinanden - om ikke andet så når man flytter rundt på kassen.
Og jeg "gider" ikke skulle samle en hel skole/villa/skib for hver gang der skal leges med det...
" border="0" />
" border="0" />
Så: hvad gør i?!?!???
" border="0" />
Kom med gode råd, fif og ideer - meget gerne billeder af jeres opbevaring både under leg men også under oprydning.