Gode feriesteder med tre friske drenge...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Honningblomst

Min mor kom i dag og sagde at de ville give et tilskud til en ferie, jeg skulle bare finde ud af hvor drengene og jeg ville hen,....så det er bare så sødt af dem...skønne forældre.
Nogen der har nogle gode steder eller erfaringer de kan komme med...mine drenge er 3,6 og 12 år, så det er lidt svært da de alle er meget forskellige steder.
Overvejer camping da der er mange at lege med g gode aktiviteter, eller højskole, det har jeg altid gerne ville...nogen erfaringer??
Kunne også være noget vinternoget...er jo mange muligheder...
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Cris

Jeg tror, at du skal tage mest hensyn til den stor, han kan kede sig for meget, hvis der kun findes små børn aktiviteter. Men efter hvad jeg har set fra andre venner med børn, børnene har det rigtigt godt så længe der sker noget. Strand ferie er altid en hit, man tager på stranden og så frokost og så finder man på nogle sjove stedder at tage hen (legepladser, børneaktiviteter, osv osv). De har det rigtigt godt. Camping er også meget godt, men der er nogle camping-pladser som er lang væk fra det hele, du skal passe på, at det ikke bliver for kedeligt og for langt til at finde den nærmeste strand eller by. Hvis du kan tage den store væk fra skolen i en uge, så kan du have nogle rigtige gode strand ferie sydpå, for det er stadig meget varmt der ned i feks September måned og det er meget billigere at rejse på det tidspunkt. En tur til Kreta eller Gran Kanaria kunne blive rigtigt sjovt. Faktisk er der nogle stedder, hvor de tilbyder nogle vand sport. Din store ville blive helt vild glad, hvis han kunne få lov til at prøve noget kajak eller windsurf og den mellem og den lille ville stadig blive så glade med at lege i stranden med andre børn.

Anmeld

29. juli 2009

oo

orv ja højskole lyder da rigtig sjovt! jeg har selv været på sommerhøjskole, og det er såååååå fedt! det gælder bare om at finde et sted der er børnevenlige

Anmeld

29. juli 2009

KWL

Hej Eva

Sikke dejlige forældre du har dig

Jeg kan helt klart anbefale "Sea west" ved Nymindegab-Varde-Skjern  området.

Det er et ferie center hvor man bor i huse. Der er badeland, kæmpe hoppe/lege land, bowling, minigolf, badminton, fitness osv...

Det er fedt for både små og store og får legesyge voksne

Vi har været afsted i sommerferien i år og sidste år i efterårsferien.

Fedt sted!!

Nu ved jeg jo ikke helt hvor i landet du bor men der er Strandhotellerne der har stedet og der ligger flere over hele DK. Der er selvfølgelig forskellige ting fra sted til sted men sådan ca. sammen standart.

http://www.strandhotellerne.dk/

Kristine

Anmeld

29. juli 2009

Mum33

Vi har lige været en tur på djursland. Der er både Ree park, National dyrepark (virkeligt godt til børn), sommerland, Fregatten Jylland mm. Go ferie og vi havde også 2 drenge med på 6 og 4. De hyggede sig  

Anmeld

29. juli 2009

NaFe

Lalandia billund...vildt fedt..legoland lige ved siden af...

Anmeld

30. juli 2009

DK

tass21 skriver:

Lalandia billund...vildt fedt..legoland lige ved siden af...

Jeg har lige været der, og øv. Jeg var skuffet!! Har du været der, og var vild med det??

Anmeld

30. juli 2009

Heidi.

Jamen.. Så skal i da til Jesperhus, lissom os Det er jo en campingplads med mange sjove ting, og så er der massere at ting man kan lave i Jylland

Anmeld

30. juli 2009

Malthesmoar

Vi har lige været i Sverige i sommerhus.m nogle venner

Var i Cowboy byen High Chaparrel ALT lavet som rigtig cowboy by

Vores venners børn er 3,6,9 og 12år og De syntes det var SÅ sejt

Vi var der fra kl11-18.30!

Men ik liige noget for Min Malthe han er 2½år og var nok lige på grænsen til at være for meget for ham

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.