vintertøj til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. december 2013

jlp90

Hej. Jeg er anden gangs mor men første gang fik vi et sommer barn så denne gang er jeg i tvivl om hvor meget vi skal købe af vintertøj. Min mor laver en kørepose til bilen, men skal vi købe vinterjakke? Hue og vanter skal vi jo have. Vi har en sovepose med vinterdyne til barnevognen. Håber i kan hjælpe? Mvh. Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

sus82

Vi har en ulddragt til vores dreng, den er bare super lækker!

Anmeld

26. december 2013

Ida Thomsen

Det er jeg også lidt i tvivl om, jeg har købt en flyverdragt, og en voksipose til barnevogn self. hue og vanter og små futter
skal jeg have andet?

Anmeld

26. december 2013

De3Guldklumper

jlp90 skriver:

Hej. Jeg er anden gangs mor men første gang fik vi et sommer barn så denne gang er jeg i tvivl om hvor meget vi skal købe af vintertøj. Min mor laver en kørepose til bilen, men skal vi købe vinterjakke? Hue og vanter skal vi jo have. Vi har en sovepose med vinterdyne til barnevognen. Håber i kan hjælpe? Mvh. Julie

Jeg skal have mit 3 efterår/vinterbarn

Hvis du har en kørepose (evt hvor fødder og hænder kan bukkes rundt) er det længe fint samt en hjelm eller 2.

Anmeld

26. december 2013

Clisolka

Jeg har en pige fra oktober - og nu en dreng fra september i år  Isabella brugte en fleecedragt som holdte hende godt varm, og det samme gør jeg til lillebror. De er begge meget varme børn 

Anmeld

26. december 2013

modesty

jlp90 skriver:

Nej, I behøver ikke hverken jakke eller flyverdragt hvis I har en kørepose med vinterdyne. Baby holder sig fint varm i sit almindelige bomuldstøj, eller hvis det er en kuldskær baby eller en meget kold vinter (eller en ikke så kvali kørepose), måske med en uldcardigan over.

Huer og vanter er naturligvis et must.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.