Jeg har været single noget tid, og derfor haft en profil på dating.dk. Jeg startede ud med at skrive med en rigtig sød fyr, som ganske vist er 7 år yngre end mig, men virker moden og som en type for mig.
vi skrev mere og mere sammen, og en aften skriver jeg så til ham om han kender min onkel, da jeg har en mistanke om at de er kollegaer. Efterfølgende hører jeg intet fra ham! Jeg skriver til ham efter et par dage igen og får korte afmålte svar. Sådan fortsætter det lidt tid - han virker distanceret. I går viser jeg så min fætter et billede af ham, og min fætter ved godt hvem han er. Han fortæller at han er rigtig sød, og bestemt noget for mig. Jeg beder min fætter om ikke at sige noget til nogen. Efter bare en time har han desværre fortalt til min onkel at jeg dater denne her fyr, hvilket jo ikke er sandt, jeg har blot skrevet lidt med ham, og aldrig mødt ham.
Min onkel er åbenbart meget tæt kollega med ham, og nu frygter jeg at han vil sige noget til ham - i givet fald er løbet nok helt kørt. 
hvordan redder jeg det her, og har jeg mon overhovedet en chance?
Anmeld