Hvordan redder jeg den? (Dating)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
2 svar
8 synes godt om
26. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har været single noget tid, og derfor haft en profil på dating.dk. Jeg startede ud med at skrive med en rigtig sød fyr, som ganske vist er 7 år yngre end mig, men virker moden og som en type for mig.

vi skrev mere og mere sammen, og en aften skriver jeg så til ham om han kender min onkel, da jeg har en mistanke om at de er kollegaer. Efterfølgende hører jeg intet fra ham! Jeg skriver til ham efter et par dage igen og får korte afmålte svar. Sådan fortsætter det lidt tid - han virker distanceret. I går viser jeg så min fætter et billede af ham, og min fætter ved godt hvem han er. Han fortæller at han er rigtig sød, og bestemt noget for mig. Jeg beder min fætter om ikke at sige noget til nogen. Efter bare en time har han desværre fortalt til min onkel at jeg dater denne her fyr, hvilket jo ikke er sandt, jeg har blot skrevet lidt med ham, og aldrig mødt ham.

Min onkel er åbenbart meget tæt kollega med ham, og nu frygter jeg at han vil sige noget til ham - i givet fald er løbet nok helt kørt.

hvordan redder jeg det her, og har jeg mon overhovedet en chance? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Jeg har været single noget tid, og derfor haft en profil på dating.dk. Jeg startede ud med at skrive med en rigtig sød fyr, som ganske vist er 7 år yngre end mig, men virker moden og som en type for mig.

vi skrev mere og mere sammen, og en aften skriver jeg så til ham om han kender min onkel, da jeg har en mistanke om at de er kollegaer. Efterfølgende hører jeg intet fra ham! Jeg skriver til ham efter et par dage igen og får korte afmålte svar. Sådan fortsætter det lidt tid - han virker distanceret. I går viser jeg så min fætter et billede af ham, og min fætter ved godt hvem han er. Han fortæller at han er rigtig sød, og bestemt noget for mig. Jeg beder min fætter om ikke at sige noget til nogen. Efter bare en time har han desværre fortalt til min onkel at jeg dater denne her fyr, hvilket jo ikke er sandt, jeg har blot skrevet lidt med ham, og aldrig mødt ham.

Min onkel er åbenbart meget tæt kollega med ham, og nu frygter jeg at han vil sige noget til ham - i givet fald er løbet nok helt kørt.

hvordan redder jeg det her, og har jeg mon overhovedet en chance? 

nu synes jeg det er svært at diffinere når man ikke helt kender alderen.. Er du 40 og han 33 er man jo et andet sted i livet end hvis du er 30 og han kun 23.. Men altså mon ikke han har trukket følehornene til sig fordi han ikke til ødelægge det tætte forhold han har til din onkel hvis i nu dater/bliver kærester og det så ikke holder.. Det er på en måde for tæt på (for nogle)

jeg ville skrive og spørge direkte om han har mistet interessen pga. hans korte svar og så ville jeg på en kæk måde fortælle at din fætter siger han er en alletiders fyr, hvilket du synes er meget positivt men at han vist tror i allerede dater irl.. Så hvis han hører noget fra din onkel om det så må han gerne sige i altså kun skriver sammen indtil videre og så afslutte helt med 'familier har jo altid så travlt og får altid kun fat i halvdelen man siger )

Anmeld

26. december 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt enig med Team Putte

Gør lidt sjov med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.