Tjek lige billedet - vil gerne være sikker :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.406 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Snuffler25

Hej Piger,

Jeg testede jo g-test med 2 streger mandag, en tirsdag morgen og nu har jeg sgu lige taget en igen.. ved godt jeg lyder sindssyg, men bliver bekymret for om den nu også er der, fordi den flere gange har været ret utydelig denne test streg - så vil I ikke kigge på nedenstående  billede og fortælle hvad I mener/har efaring for?

Jeg har forventet mens dag imorgen, så det er jo tidligt jeg har testet positiv... - tør jeg satse på den virkelig er der?
Kan bare ikke tro det... - tror jeg har brug for nogle andre, som ved noget om det, også ser med?
Tror jeg bliver lidt bekymret, fordi lægen først vil se mig når jeg er i uge 8 (før var ikke nødvendigt sagde hun, efter hun havde hørt om mine tests) - drømte i nat, at jeg kom til læge i uge 8 og så var der bare slet ingenting i maven alligevel

Hilsen en skør pige, som ikke kan tro det er sandt??  og er lidt flov over dette indlæg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Fiona78

Jo den er da god nok søde Tillykke

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
ikke være flov...din "bekymring" er naturligt, for det er jo HELT VILDT når den endelig er der! og slet ikke til at forstå.. men med alle de gange jeg har sagt tillykke allerede tror jeg ikke du er i tvivl om hvad jeg mener om test resultatet!
kæmpe krammer til dig skatte, igen!

Anmeld

29. juli 2009

DianaMalou

jeg vil sige den er svag positiv .. det var min nemlig os .. og fik os taget en del test inden jeg skulle til lægen .. men jeg mener helt klart at den er positiv .. smiler .. mange gange tillykke her fra ..

Anmeld

29. juli 2009

FrkT

Som man jo siger; en streg på en g-test i testfeltet betyder positiv ligemeget hvor tydelig/utydelig den er. Og når du forventer mens i morgen vil jeg mene du absolut godt kan regne med det.

Anmeld

29. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Er der 2 streger er der 2 streger

Tilløg med det

Anmeld

29. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Tillykke tillykke

Anmeld

29. juli 2009

JustAnotherName

TILLYKKE  !!!!    

Anmeld

29. juli 2009

Snuffler25

Ih tak fordi I gad kommentere mine billeder Og I er alle rørende enige - så vil jeg stoppe det her tvivleri og så bare være glad og glæde mig til 1. lægebesøg d. 31/8

Tak for hjælpen, virkelig - har læst alle svar og har siddet og opdateret siden igen og igen for at holde øje - er så glad for, at I alle er enige :p

Anmeld

29. juli 2009

Kb

Helt igennem positiv  Det skal du ikke være i tivl om....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.