Så blev den endelig færdig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
9 svar
14 synes godt om
25. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg prøvede at lave en dåbsklokke til min da han var lille, men endte med at måtte droppe det da mønsteret ikke gav meget mening... 

Han er nu 6 og spurgte selv om han ikke også måtte få en (da han fandt den min far havde lavet til mig) og selvfølgelig... Jeg fandt så det her ophæng og den var ikke så svær at lave, men det er første gang jeg har skullet sætte den i ramme, så det tog lidt tid at finde ud af... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Momo

Hvor er den sød 

Anmeld

25. december 2013

B&J

ej hvor er den bare super sød

Anmeld

25. december 2013

Ms.Momo

Momo skriver:

Hvor er den sød 

tak... jeg skal også lave en når lillepigen kommer til april... den skal så selvfølgelig være lyserød... 

Anmeld

25. december 2013

Ms.Momo

B&J skriver:

ej hvor er den bare super sød

ja ikke?... 

Jeg elsker og lave broderier... jeg har tænkt mig at lave en til lillepigen også når hun kommer til april....

Anmeld

25. december 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

ja ikke?... 

Jeg elsker og lave broderier... jeg har tænkt mig at lave en til lillepigen også når hun kommer til april....

det kan jeg godt forstå det er godt nok flot, det elskede jeg også da jeg havde lært det men desværre er det for mange år siden jeg har prøvet det så har desværre glemt det.

Anmeld

25. december 2013

Ms.Momo

det kan jeg godt forstå det er godt nok flot, det elskede jeg også da jeg havde lært det men desværre er det for mange år siden jeg har prøvet det så har desværre glemt det.

jeg har heller ikke broderet i flere år... det er måske derfor at jeg måtte kassere den dåbsklokke jeg prøvede at lave først... 

den her er heldigvis kun med korssting, så den er ikke så svær...

Overvejede også om jeg skulle lave en klokkestreng til min niece der skal konfirmeres til foråret...

Anmeld

25. december 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

jeg har heller ikke broderet i flere år... det er måske derfor at jeg måtte kassere den dåbsklokke jeg prøvede at lave først... 

den her er heldigvis kun med korssting, så den er ikke så svær...

Overvejede også om jeg skulle lave en klokkestreng til min niece der skal konfirmeres til foråret...

jaa det er et fantastisk minde

Anmeld

25. december 2013

Ms.Momo

B&J skriver:

jaa det er et fantastisk minde

jeg har selv en fra min konfirmation...

jeg synes det er så hyggeligt med broderier på væggene... måske fordi min morfar broderede billeder som de havde på deres vægge... 

Anmeld

25. december 2013

B&J

Ms.Sunshine skriver:

jeg har selv en fra min konfirmation...

jeg synes det er så hyggeligt med broderier på væggene... måske fordi min morfar broderede billeder som de havde på deres vægge... 

jaaa det er hyggeligt men også super flot og man ved der ligger arbejde og timer i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.