Hvordan får jeg det sagt ? ( julegavebyt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
6 svar
6 synes godt om
25. december 2013

Anonym trådstarter

Min kæreste gav mig i aftes en ring, som han selv havde valgt, men den er bare slet slet ikke mig du er rigtigt flot men ikke mig

Hvordan får jeg sagt til ham det ikke er mig, vi skal forbi smykke butikken alligevel da den han har valgt er for stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

B&J

der er ikke andet for ind at sige det lige ud ærlighed frem for alt

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

der er ikke andet for ind at sige det lige ud ærlighed frem for alt

Uanset hvad ville jeg være ærlig overfor ham, ville bare ikke lyde som om jeg var en der ikke kan gøres tilfreds

Anmeld

25. december 2013

BabyMus

Sig det som det er. Den er ikke lige din stil, men du er rigtig glad for at han har valgt en ring til dig. At I kan tage ned og bytte den sammen og så tror jeg altså også hellere han vil have du er ærlig, og siger det ikke lige er dig, så du får en der er mere dig og som du rent faktisk kommer til at bruge, så det ikke er en der bare kommer til at ligge og hvis du endelig tager den på så er det for hans skyld og ikke din egen. Du kan jo sige du har tænkt lidt over om det var dig eller ej, siden du først siger det nu.

Anmeld

25. december 2013

BabyMus

Anonym skriver:

Uanset hvad ville jeg være ærlig overfor ham, ville bare ikke lyde som om jeg var en der ikke kan gøres tilfreds

Og jeg ville ikke synes du ikke var en der ikke kunne gøres tilfreds, men sætte pris på du er ærlig omkring det.

Anmeld

25. december 2013

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg fik også en ring for nogle måneder siden af min kæreste Havde fortalt ham at min stil var enkel, og får så en ring af ham som også er enkel, men stadig i den helt forkerte ende. Fortalte det til ham ærligt, og nede i smykkebutikken pegede jeg ud for ham hvad jeg mente med enkel Det er ikke særlig romantisk, men det er nogengange sådan man må gøre det

Anmeld

25. december 2013

B&J

Anonym skriver:

jamen det er jo tanken han giver dig en ring og ja det er jo lidt svært ind i mellem hvad vi ønsker os men du skal jo fortælle hvor glad du er for han vil give dig en ring osv. men den desværre bare ikke lige er dig men om i ikke kan finde en sammen evt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.