Erfaring med Kenwood Major Premier KMM770

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. december 2013

LLN

Hej

Jeg har fået sådan et dyr i julegave, er der nogle der har erfaring med den?

Jeg vil primært bruge den til at ælte dej på tror jeg men tips og ideer til brug ønskes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

komodo

Vi fik en magen til, vi skal også ælte dej men derudover kommer vi til at hakke en del kød da manden er jæger, synes også det er for fedt at der er blender med til den, elsker nemlig smoothies

Anmeld

25. december 2013

LLN

komodo skriver:

Vi fik en magen til, vi skal også ælte dej men derudover kommer vi til at hakke en del kød da manden er jæger, synes også det er for fedt at der er blender med til den, elsker nemlig smoothies

Tak for svar.

Jeg glæder mig til at få den prøvet i morgen.

Anmeld

25. december 2013

ano14316

LLN skriver:

Hej

Jeg har fået sådan et dyr i julegave, er der nogle der har erfaring med den?

Jeg vil primært bruge den til at ælte dej på tror jeg men tips og ideer til brug ønskes.

Det var da en dejlig ting at få...
Jeg har en mindre Kenwood røremaskine. Jeg bruger den meget ofte, specielt når jeg laver kager selvfølgelig og bager..
De er super til deje der skal æltes længe.. Jeg laver et brød der skal æltes i 15 min før fuldehammer, og det kan jeg altså ikke i hånden...

Anmeld

25. december 2013

komodo

Kenwood er fantastisk, min mormor har en der er ældre end mig og den har kørt for fuld hammer da hun altid har bagt meget.. Jeg glæder mig specielt til køddelen på min, vil gerne lave grillpølser af krondyr og det er altså surt at betale en slagter for når man kan selv

Anmeld

25. december 2013

LLN

ano14316 skriver:

Jeg har en mindre Kenwood røremaskine. Jeg bruger den meget ofte, specielt når jeg laver kager selvfølgelig og bager..
De er super til deje der skal æltes længe.. Jeg laver et brød der skal æltes i 15 min før fuldehammer, og det kan jeg altså ikke i hånden...

Hej

Har du en opskrift på brødet du vil dele.

Anmeld

25. december 2013

LLN

ano14316 skriver:

Hej

Anmeld

25. december 2013

ano14316

LLN skriver:

Hej

Det kan du tro, lige så snart jeg kommer i tanke om hvor jeg har den..

Anmeld

25. december 2013

SjeBets

Jeg købte mig den model i svendegave og jeg elsker min major kenny han arbejder hårdt for mig. Vi er en stor familie og der skal mange boller til når jeg bager. Så gøe majoren det bare nemmeew for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.