Glædelig veloverstået juleaften!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
9 svar
10 synes godt om
25. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja så er maden spist, gaverne pakket og blevet modtaget med stor glæde!! De sidste gæster er gået hjem, og sengen kalder.

Vi har i hvert fald haft en rigtig dejlig juleaften, i familiens og især ungernes tegn.

Jeg håber i andre har haft en rigtig glædelig aften, hvor i har fået alt hva i ku spise, gode gaver og især godt selvskab 

Glædelig jul herfra! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Kløver

Hvor lyder det dejligt

Vi har især i år haft glæde af ungernes julemagi og farfar som var julemand, ja det har alt i alt været helt fantastisk her elsker julen og dens magi

Anmeld

25. december 2013

StineW79

Maja84 skriver:

Hvor lyder det dejligt

Vi har især i år haft glæde af ungernes julemagi og farfar som var julemand, ja det har alt i alt været helt fantastisk her elsker julen og dens magi

Har altid elsket jul, men hold nu op, hvor er den bare blevet meget sjover efter vi selv har fået børn! Vh stine

Anmeld

25. december 2013

MorTil4<3

jeg syntes ikke den her jul har været noget at råbe hurra for

skulle holde hos svigermor i år, og ren forvirring fra time 1 af

maden var god, og det gik fint nok lige indtil vi nåede gaverne,
deres måde at pakke gaver op kan mit hoved slet ikke magte, fik intet set eller hørt, og hørte kun 3 børn der var meget trætte og kæmpede om at måtte lege med deres gaver
sad og ønskede jeg var gammel med høreapperat så jeg kunne slukke for larmen

og så det allersidste, kæresten som gav mig en stegepande!!! EN STEGEPANDE!!!! hmfh tak

var glad da vi endelig var færdige og kunne komme hjem i seng ...

heldigvis skal vi hjem til min mor og holde jul 2 i morgen, og det glæder jeg mig bare meget til!!

Anmeld

25. december 2013

StineW79

MilleMus1988 skriver:

jeg syntes ikke den her jul har været noget at råbe hurra for

skulle holde hos svigermor i år, og ren forvirring fra time 1 af

maden var god, og det gik fint nok lige indtil vi nåede gaverne,
deres måde at pakke gaver op kan mit hoved slet ikke magte, fik intet set eller hørt, og hørte kun 3 børn der var meget trætte og kæmpede om at måtte lege med deres gaver
sad og ønskede jeg var gammel med høreapperat så jeg kunne slukke for larmen

og så det allersidste, kæresten som gav mig en stegepande!!! EN STEGEPANDE!!!! hmfh tak

var glad da vi endelig var færdige og kunne komme hjem i seng ...

heldigvis skal vi hjem til min mor og holde jul 2 i morgen, og det glæder jeg mig bare meget til!!

Her gik vi i gang med at pakke gaver op omkring kl 19.30, så der var heldigvis masser af tid, til hygge, og et minimum af pakke kaos!! 

Jeg fik en pandekage stegepande af kærsten!  Vh stine

Anmeld

25. december 2013

MorDk

Tak! Ja her havde vi også en fantastisk aften!!

Anmeld

25. december 2013

Aabye

Vi havde også en rigtig hyggelig aften...
Gave udpakningen blev dog lidt kaotisk til sidst fordi vi bare godt ville være færdige.. Da vi havde pakket op i 2 timer gad vi ikke mere.. :p

Vores drenge hyggede sig gevaldigt.. Og kl 9 bad vores 3 årige om at komme i seng.. 

Han har så sovet ude ved mormor og morfar, den lille nægtede at sove så ham tog vi med hjem igen da den store havde lagt sig til at sove.

Senere når ungerne er stået op efter deres middagslur pakker vi gaverne ud af æskerne så de kan lege

Anmeld

25. december 2013

Moma

Tak og i lige måde.

Vi havde en dejlig aften. Vi var for første gang kun os 4. Vi var færdige med at pakke ud allerede kl. 20.00. Så vi havde god tid til at samle og bygge og lege. Rigtigt hyggeligt og ingen opkørte eller overtrætte børn.

Anmeld

25. december 2013

StineW79

Aabye skriver:

Vi havde også en rigtig hyggelig aften...
Gave udpakningen blev dog lidt kaotisk til sidst fordi vi bare godt ville være færdige.. Da vi havde pakket op i 2 timer gad vi ikke mere.. :p

Vores drenge hyggede sig gevaldigt.. Og kl 9 bad vores 3 årige om at komme i seng.. 

Han har så sovet ude ved mormor og morfar, den lille nægtede at sove så ham tog vi med hjem igen da den store havde lagt sig til at sove.

Senere når ungerne er stået op efter deres middagslur pakker vi gaverne ud af æskerne så de kan lege

Alberte på 18 mdr blev også puttet under protest kl 21.30! 

Thea på 5 år, faldt i søvn, på sin stol ved bordet, med hovedet på mine ben, 23.30, fordi hun ik ville gå glip af noget! 

Til gengæld sove de begge helt til kl 7.30 i morges, så vi sov længe i dag. Vh stine

Anmeld

25. december 2013

StineW79

Moma skriver:

Tak og i lige måde.

Vi havde en dejlig aften. Vi var for første gang kun os 4. Vi var færdige med at pakke ud allerede kl. 20.00. Så vi havde god tid til at samle og bygge og lege. Rigtigt hyggeligt og ingen opkørte eller overtrætte børn.

Her for et par år siden var vi også kun kærsten, thea og mig hjemme juleaften ( sneet inde ) og det er nok den hyggeligste jul, jeg har haft i mange år! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.