Føler mig alene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
4 svar
8 synes godt om
24. december 2013

Anonym trådstarter

vi er mere eller mindre gået fra hinanden, men bor sammen endnu og har heller ikke sagt endeligt stop.

synes aftenen var været go. Sønnike har fået gode gaver, maden blev go og min mor og bror var her. Og vores søn nød det hele i fulde drag.

men nu er gæsterne gået og jeg er ALENE selvom min kæreste sidder i den anden ende af sofaen. Det er iskoldt mellem os og det gør så ondt.

han fortæller mig hele tiden at jeg gør alting forkert og er dum i hovedet. Ville bare så gerne have et hjem og en familie fuld af varme og kærlighed.

men det for jeg ikke, og i følge min kæreste har jeg ingen virkelighedsfornemmelse og for høje krav og skulle tage mig sammen.

Glædelig jul til alle jer der læste med  Håber i har haft en go aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

Orkide86

Øv hvor lyder det træls

ved ikke hva jeg skal skrive, du får lige et kramFra en der sidder alene juleaften

Anmeld

24. december 2013

2721

Kram
Jeg kender godt selv lidt til det
Og lige nu føler jeg mig også mutters alene.

Anmeld

24. december 2013

aarhusmor

Måske skal du ikke bare starte et nyt år d. 1. men et nyt liv. Så kan du jo stadig nå at få et varmt hjem med masser af glæde.

Anmeld

25. december 2013

Ciss

Har prøvet det der.

Helt grusomt.

Bare husk, at uanset hvad han siger om dig, så bunder det mere i hans egne frustrationer og utilfredshed med situationen end i noget konkret, som er galt med dig.

Det lyder for mig, som om det er på tide at ændre situationen. Det er aldrig enkelt - og slet ikke, når der er børn i billedet - men det kan jo ikke fortsætte på den måde der i al evighed. Det er ikke godt for nogen af jer. Det kan være, det er på tide at tage en samtale omkring det hele og enten afslutte eller sparke gang i noget alvorlig pararbejde.

Jeg ønsker dig nogle fantastiske juledage sammen med sønnen, og så håber jeg, at du finder kræfter til at gøre noget med hele situationen i det nye år. Du fortjener bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.