Hvad spiser i juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2013

Drømme

Chrizta skriver:

Hvad er traditionen hos jer? Er det fast hvert år eller skifter det efter hvem i fejre jul med?

jeg har stemt blankt - familien får både flæskesteg og and, men jeg er veganer, og i år stod retten på nøddeposteg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2013

Muhmi

Igår fik vi and, gås og flæskesteg... Har stadig en and, en halv gås og halvanden flæskesteg i køleskabet 

Anmeld

25. december 2013

MorDk

ALTID and og flæskesteg ♥

Anmeld

25. december 2013

Savannah

Flæskesteg og medister. Hvis vi er mange, får vi også and.

Anmeld

25. december 2013

Victoria2013

I år har vi fejret jul med svigerfamilien og de får and og flæskesteg juleaften

Når vi fejrer med min familie, er traditionen dog kalkun og flæskesteg... så det må det blive næste år, det er det jeg er vokset op med

... dog har jeg hørt rygter om, at min søsters familie nu har taget den et skridt videre og serveret gås juleaften. Det har jeg dog aldrig prøvet

Anmeld

25. december 2013

Rikke S

Chrizta skriver:

Hvad er traditionen hos jer? Er det fast hvert år eller skifter det efter hvem i fejre jul med?

Når vi fejrer jul med min mands familie fra Fyn, skal der være både and, flæskesteg og medister.
Hos mine forældre nøjes vi med and og flæskesteg, men spiser meget mere ris a la mande og guf (sådan noget er min svigermor ingen ørn til)

Anmeld

25. december 2013

Sander&Vitus-Mor

Chrizta skriver:

Vi får and, flæskesteg, medister

Anmeld

25. december 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Håber at alle fik nydt julemaden :-)

Når vi holder jul med min familie er der altid kalkun og flæskesteg, det er en tradition.

Når vi holder med svigermor skifter det lidt, men i år var det så fyldt kalkun, mums.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

26. december 2013

Toeffe87

And og flæskesteg. Vi har lige holdt vores første jul sammen da vi fik en lille datter tidligere på året. Ellers har vi holdt jul ved hver vores familie. Fra nu af bliver det skiftevis ved farmor/farfar og året efter mormor/morfar.

Anmeld

26. december 2013

Stumpen

De år vi fejre jul med min svigermor, så får vi and og kalkun og de år vi ikke gør kun and..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.