På arbejde juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.362 visninger
14 svar
4 synes godt om
24. december 2013

Ayasmor

Er der andre, der er på arbejde i dag? Jeg mødte kl. 7 og har fri kl. 19. Pga. Ekstra transport kan jeg dog først være hos familien lidt i 20. Nøj hvor jeg synes det er svært at sidde her på arbejde mens alle andre nyder familien min datter er så også lige syg oveni, men kan self ikke tage barn syg i dag og slet ikke når jeg har pasning til hende. Nu må timerne godt lige flyve afsted

Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

esioul

Ayasmor skriver:

Er der andre, der er på arbejde i dag? Jeg mødte kl. 7 og har fri kl. 19. Pga. Ekstra transport kan jeg dog først være hos familien lidt i 20. Nøj hvor jeg synes det er svært at sidde her på arbejde mens alle andre nyder familien min datter er så også lige syg oveni, men kan self ikke tage barn syg i dag og slet ikke når jeg har pasning til hende. Nu må timerne godt lige flyve afsted

Sara

jeg har arbejdet jul fra 15-23. Dog ikke i år

Anmeld

24. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Har et par gange arbejde juleaften, det var dog inden vi fik børn!

Håber i får en rigtig dejlig aften alligevel! Vh stine

Anmeld

24. december 2013

vitapigen

Jeg skal afsted fra 15-23 i dag... Men vi holdte jul i går og så skal vores datter og min mand hjem til hans forældre i aften... så de får to juleaftner

Anmeld

24. december 2013

Ayasmor

esioul skriver:

Puhh... Hvordan kom du igennem dem vagt? Jeg er glad for, at jeg trods alt ikke skal i nattevagt herude og ser frem til næste år, hvor jeg er fritaget for arbejde juleaften.

Anmeld

24. december 2013

Ayasmor

Fejl

Anmeld

24. december 2013

Ayasmor

vitapigen skriver:

Jeg skal afsted fra 15-23 i dag... Men vi holdte jul i går og så skal vores datter og min mand hjem til hans forældre i aften... så de får to juleaftner

Dejligt, at det så kunne lade sig gøre på den måde med 2 aftener. Jeg ved, at min kollega, der afløser mig til natten og holdte juleaften med familien i går netop fordi hun skulle møde ind kl. 19 i dag. Rigtig god arbejdslyst til dig og glædelig jul

Anmeld

24. december 2013

Ayasmor

StineW79 skriver:

Har et par gange arbejde juleaften, det var dog inden vi fik børn!

Håber i får en rigtig dejlig aften alligevel! Vh stine

Det er nok også mest pga. min familie derhjemme, at jeg har det svært med at sidde på arbejdet nu. Havde jeg ikke haft min datter så tror jeg det havde været nemmere

Mange tak skal du have Og dejligt at læse, at din datter blev glad for kjolen i morges Så fantastisk, at du lige kunne trylle noget frem

Anmeld

24. december 2013

wamse

Jeg gør ikke, men min søn arbejder 7-19 og kan så først være hjemme ved os 20.15. Synes det er lidt træls at han ikke er der fra starten og synes dælme det er en lang arbejdsdag for ham, han cyklede selv på arbejde i morges - der er 19 km og i strid modvind.

Men for pokker, hvor er han sej

Anmeld

24. december 2013

Ayasmor

wamse skriver:

Jeg gør ikke, men min søn arbejder 7-19 og kan så først være hjemme ved os 20.15. Synes det er lidt træls at han ikke er der fra starten og synes dælme det er en lang arbejdsdag for ham, han cyklede selv på arbejde i morges - der er 19 km og i strid modvind.

Men for pokker, hvor er han sej

Det er virkelig også en lang dag Men altid noget, at han kan være med til noget af aftenen. Han er skismer da også ret sej sådan at cykle den strækning. Jeg cykler også normalt til og fra arbejde, men i dag, hvor jeg skal ud til svigerne, ja så har jeg lånt svigerfars bil så jeg kan komme derud hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.