3+5 i dag (hvis jeg er gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
4 svar
5 synes godt om
24. december 2013

cwl

Havde en SA i sidste måned og nu står jeg til måske snart og skal have mens. Er sikker på jeg havde ÆL omkring D. 10-13 dec. vi havde bare desværre ikke så meget sex, da jeg lå med influenza lige i de dage. Så det passer med at jeg (ikke) skal have mens D. 27 dec.
Er 3+5 i dag og i sidste måned testede jeg positiv på dette tidspunkt. Jeg havde mens smerter, var oppustelig og havde ekstrem ømme bryster.
I dag tænker jeg øv, for har ingen symptomer overhovedet, udover mens smerter, så mens er nok på vej. Tør ikke teste før jeg er gået overtid, men det kribler indeni mig for at teste og håbe.

Vi må se. Rigtig god jul til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Uuuh jeg  For dig! Kunne være så godt!

jeg testede igår, mega negativ.  Men jeg mærkede jo også først noget som føltes som æl d. 13, så jeg hååååber at der udvikler sig en streg mere i løbet af ugen  Har ingen tegn på mens, til gengæld er jeg begyndt at have brystspændinger!! er bare SÅ bange for at det er indbildt. 

Anmeld

24. december 2013

cwl

Mor11 skriver:

Uuuh jeg  For dig! Kunne være så godt!

jeg testede igår, mega negativ.  Men jeg mærkede jo også først noget som føltes som æl d. 13, så jeg hååååber at der udvikler sig en streg mere i løbet af ugen  Har ingen tegn på mens, til gengæld er jeg begyndt at have brystspændinger!! er bare SÅ bange for at det er indbildt. 

Jeg kender følelsen...

Jeg krydser også for dig det kunne lyde lidt som om at vi har test dag nogenlunde samtidig..

Anmeld

26. december 2013

MIWULA

26. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er der tegn på noget idag?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.