Når julen gør ondt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2013

klmf

Åh, hvor jeg forstår dig. Håber 2014 bliver lykkeåret for jer

Mange tanker og kram og ønsket om nogle hyggelige juledage, trods alt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Det er længe siden,at jeg sidst har skrevet et indlæg herinde,men har (igen) brug for at lufte mine tanker...

Jeg har altid ELSKET julen og alt,hvad der hører til... Men i år er jeg bare trist:-( Jeg savner det barn,som jeg ikke har og jeg frygter,at vi aldrig kommer til at holde vores eget barn i hånden rundt om juletræet...

Vi har holdt en laaaang pause fra behandlingsverdenen - dels pga af min jobsituation og dels fordi vi gerne vil NYDE vores liv i en periode - og det har været skønt:-) Jeg har nydt at have 100 % fokus på mit job og på alle de muligheder,som et liv med børn ikke tillader..

Men de sidste dage har jeg bare været SÅ trist:-( Jeg kan slet ikke finde julestemningen frem og jeg er skide sur på alt og alle (hvilket bestemt ikke er fair overfor mine omgivelser).. Jeg har slet ikke lyst til at fejre jul med mine nevøer (som jeg elsker højt!!),men derimod er lysten til at gemme mig under dynen til det hele er overstået altoverskyggende.. Julen som barnløs gør ONDT!! 

Jeg håber,at alle får en dejlig jul <3 

De bedste julehilsner fra Lisbeth

Søde søde lisbeth, jeg sender det største cyperkram jeg kan. Jeg håber inderligt, at du havde en ok jul alligevel.

Du er savnet!

Anmeld

26. december 2013

Becks

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Det er længe siden,at jeg sidst har skrevet et indlæg herinde,men har (igen) brug for at lufte mine tanker...

Jeg har altid ELSKET julen og alt,hvad der hører til... Men i år er jeg bare trist:-( Jeg savner det barn,som jeg ikke har og jeg frygter,at vi aldrig kommer til at holde vores eget barn i hånden rundt om juletræet...

Vi har holdt en laaaang pause fra behandlingsverdenen - dels pga af min jobsituation og dels fordi vi gerne vil NYDE vores liv i en periode - og det har været skønt:-) Jeg har nydt at have 100 % fokus på mit job og på alle de muligheder,som et liv med børn ikke tillader..

Men de sidste dage har jeg bare været SÅ trist:-( Jeg kan slet ikke finde julestemningen frem og jeg er skide sur på alt og alle (hvilket bestemt ikke er fair overfor mine omgivelser).. Jeg har slet ikke lyst til at fejre jul med mine nevøer (som jeg elsker højt!!),men derimod er lysten til at gemme mig under dynen til det hele er overstået altoverskyggende.. Julen som barnløs gør ONDT!! 

Jeg håber,at alle får en dejlig jul <3 

De bedste julehilsner fra Lisbeth

Åh hvor jeg kender det søde dig

Det her er også mit første indlæg i snart 3 månder...

Men, jeg har haft det ligesom dig, haft enormt svær tved at finde stemningen fram.. Det lykkedes bare ikke i år...

Men tænker den kommer næste år - Eller det skal den !!!

Knus til dig

Anmeld

27. december 2013

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Søde søde lisbeth, jeg sender det største cyperkram jeg kan. Jeg håber inderligt, at du havde en ok jul alligevel.

Du er savnet!

Åhh søde... Du er også savnet... Hvordan går det med guldklumpen? Jeg håber,at i havde en skøn jul:-)

Vores jul skulle overståes i år (har aldrig haft det SÅ træls før).. Vi valgte at tage hjem  efter maden og kravle under dynen med hunden og en film.. Men nu er det heldigvis overstået og nu ser vi frem til nytårsfesten,hvor vi (modsat børnefamilierne) kan give den max gas:-)

Mange kram og tanker herfra

Anmeld

27. december 2013

Lisbeth1985

Becks skriver:

Åh hvor jeg kender det søde dig

Det her er også mit første indlæg i snart 3 månder...

Men, jeg har haft det ligesom dig, haft enormt svær tved at finde stemningen fram.. Det lykkedes bare ikke i år...

Men tænker den kommer næste år - Eller det skal den !!!

Knus til dig

Det gør mig SÅ ondt,at du mistede dit ønskebarn.. Livet er bare skide uretfærdig!!! L***!!! 

Jeg håber,at du trods alt havde en god jul og at 2014 bliver bedre for os begge:-)

Mange kram til dig 

Anmeld

28. december 2013

Putomanen

Kæmpe til dig Lisbeth!
det kan bare være så hårdt nogle gange.
Jeg tænker på dig og håber så inderligt, at 2014 bliver et skønt år for jer .

Anmeld

14. januar 2014

Nessie

Kære Lisbeth

Du bragte tårer frem hos mig.
Hvor kan jeg godt forstå dig, og kan kun sende dig varme tanker og cyberkram, og håber inderligt at det snart lykkes for jer, så du også kan prøve at holde jul med en baby på armen

Med ønsket om et lykkeligt 2014

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.