At undvære sin elskede i juletiden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. december 2013

SanJose

Arg, hvor er det hårdt for tiden, synes jeg! Min kæreste er sømand og er derfor ikke hjemme i julen. Jeg har ikke snakket med ham, siden han tog afsted, fordi der ikke har været mobildækning og nu har de sørme også fået forbud mod at gå mere på nettet, fordi der åbenbart er brugt for meget. Så har ikke hørt fra ham siden i onsdags.  Savner at snakke med min dejlige mand, savner hans smil, hans rolige åndedræt, hans kys, hans tilstedeværelse. 

Meget af savnet går nok også på at han ikke er hjemme i julen. Det er tiden, hvor man er sammen med dem man elsker. Min elskede er bare lige 1000 km væk fra mig. Glæder mig til de er i havn i morgen, så håber på at det vil være muligt at få kontakt med ham der.

Måtte bare lige ud med min frustration, undskyld. Synes det er hårdt, at alle er så glade og sammen med deres familie. Overvejer næsten helt at melde afbud til juleaften i morgen. Jeg kan virkelig ikke overskue, at skulle sidde sammen med hele familien. Vil hellere sidde alene så.  Øv altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

lycly

Øv det må være hårdt! Jeg kan dårlig nok gå 1 dag uden kontakt til min kæreste.

Jeg tror du i sidste ende vil blive glad for at komme hjem til familien. Du bliver bare trist af at sidde alene

Anmeld

23. december 2013

SanJose

LuLy skriver:

Øv det må være hårdt! Jeg kan dårlig nok gå 1 dag uden kontakt til min kæreste.

Jeg tror du i sidste ende vil blive glad for at komme hjem til familien. Du bliver bare trist af at sidde alene

Tror bare det bliver svært. Specielt at se hvor glade folk er, samlet børn og forældre, partnerne og så videre..Men nu må vi se i morgen. Lige nu kan jeg ikke overskue det. På et eller andet punkt synes jeg bare at det er nemmere at skulle være alene hjemme, købe lidt sushi og sætte en god film på. Det virker bare mere overskueligt. 

Men ellers ved jeg bare ikke hvordan jeg skal hænge sammen mere og få det til at fungere. Savner bare en skulder at græde ud ved, men den er bare væk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.