Tilbage igen :) Projekt baby igangsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. december 2013

kettner

Heeej alle

Glædelig jul i morgen.

mig og kæresten har lige igangsat projekt baby. 

Vi har en dreng på 3,5 år og nu mener vi det er tid til en bror eller søster  

Men hvor mange er jer har erfaringer med det med gravid efter spiral? 

Fik fjernet min onsdag d 18 december og hvor hurtigt efter blev i gravide ?

har aldrig haft styr på min cyklus da jeg fik p piller for a mindste mine mens smerter i en alder a 12 og fik min dreng som 17 årig og har haft spiral i godt og vel et år. 

Så ved slet ikke hvornår jeg har æl og hvor lang min cyklus er eller noget ???? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

LinLin

Her gik der otte mdr - som desværre endte med en sa i uge 14 - og det er så fem mdr siden nu!

for det går hurtigere for jer!

Anmeld

23. december 2013

kettner

Tak det håber jeg også

det er jeg ked a og høre, men sys jeg har læst mange der har fået sa første gang efter spiral /: ... 

Anmeld

23. december 2013

Sitrani

kettner skriver:

Tak det håber jeg også

det er jeg ked a og høre, men sys jeg har læst mange der har fået sa første gang efter spiral /: ... 

Håber da virkelig bare det er en skrøne  Tror ikke det er medicinsk bevist at man aborterer ofte efter en spiral... Held og lykke, vi er også igang herhjemme, og håber virkelig ikke min mens kommer her i januar 

Anmeld

23. december 2013

A&F

Jeg blev gravid i første hug efter fjernelse af spiral 

Anmeld

23. december 2013

Sitrani

A&F skriver:

Jeg blev gravid i første hug efter fjernelse af spiral 

Ok, fedt 

Håber også den er der for os ... fik fjernet spiralen d. 15. November, og fra imorgen og fem dage frem skal der "prøves"..... Hehe... Hvornår har du testdag?

Anmeld

23. december 2013

A&F

Sitrani skriver:

Ok, fedt 

Håber også den er der for os ... fik fjernet spiralen d. 15. November, og fra imorgen og fem dage frem skal der "prøves"..... Hehe... Hvornår har du testdag?

Fjernede den , den 29 okt og testede postiv slutningen af november 

Anmeld

23. december 2013

LRJ

Fik fjernet min 14. septemper sidste år, og har været gravid nogle gange siden, men det er endt i to Gul og så i SA'er, og så efter sidste Gul har jeg ikke haft mens i 3,5 månede, så der kan gå langt tid før det lykkedes men det kan også sagtens lykkedes i første forsøg

Anmeld

23. december 2013

Sitrani

Sitrani skriver:

Ok, fedt 

Ok.. Haha... Ved ikke lige hvorfor jeg ikke fattede at du er gravid  Hehe.. Sorry, men tillykke så! Håber vi er lige så heldige.... Er det jeres første?.

Anmeld

23. december 2013

Rødhætte

kettner skriver:

Heeej alle

Glædelig jul i morgen.

mig og kæresten har lige igangsat projekt baby. 

Vi har en dreng på 3,5 år og nu mener vi det er tid til en bror eller søster  

Men hvor mange er jer har erfaringer med det med gravid efter spiral? 

Fik fjernet min onsdag d 18 december og hvor hurtigt efter blev i gravide ?

har aldrig haft styr på min cyklus da jeg fik p piller for a mindste mine mens smerter i en alder a 12 og fik min dreng som 17 årig og har haft spiral i godt og vel et år. 

Så ved slet ikke hvornår jeg har æl og hvor lang min cyklus er eller noget ???? 

Efter min spiral kom ud nåede jeg at have mens 2 gange og så var der gevinst.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.