Jedo clara - tilbagekaldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

Janey

Profilbillede for Janey

Den har vi også, så vi skal vist også en tur forbi Børnebiksen og have pengene tilbage. Så må jeg se, om jeg kan finde kvitteringen, selv om de vist ikke kan kræve, at man stadig har den, når der er tale om en tilbagekaldelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2013

Lukas&Liam<3

Janey skriver:

Den har vi også, så vi skal vist også en tur forbi Børnebiksen og have pengene tilbage. Så må jeg se, om jeg kan finde kvitteringen, selv om de vist ikke kan kræve, at man stadig har den, når der er tale om en tilbagekaldelse.

Jeg tænker man skal have kvitteringen med så de kan se hvad med har givet

Anmeld

17. juni 2014

juliell

Maria&Lukas skriver:

Jeg tænker man skal have kvitteringen med så de kan se hvad med har givet

Hej, er nysgerrig fik du pengene retur for din Jedo clara kombivogn,  eller satte de bare nye bremser på? 

Har nemlig selv en.

Vh Julie 

Anmeld

17. juni 2014

Lukas&Liam<3

juliell skriver:

Hej, er nysgerrig fik du pengene retur for din Jedo clara kombivogn,  eller satte de bare nye bremser på? 

Har nemlig selv en.

Vh Julie 

De satte bare ny bremse på. Men kun 1 bestemt dag. Så ved ikke hvad du gør hvis ikke du har fået det gjort. Det har jeg tit tænkt på om de efterfølgende så vare giver penge tilbage.

Anmeld

17. juni 2014

Janey

Profilbillede for Janey
juliell skriver:

Har nemlig selv en.

Vh Julie 

Jeg fik samtlige penge tilbage, selv om vognen var et år gammel. Der var slet ingen diskussion med Børnebiksen, men jeg har heller aldrig oplevet andet end rigtig god service hos dem.

Anmeld

17. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg læste denne tråd i december, og dagen efter kørte min mand mand ud med hele barnevognen, og vi fik alle pengene tilbage og købte en emmaljunga i stedet for. Jeg var nu heller ikke særlig glad for den, da den var punkteret 4 gange  på 8 uger :-( 

Men vi fik altså pengene tilbage!!! 

P.s til TS tak for dit link :-) 

Anmeld

18. juni 2014

Lukas&Liam<3

Inger skriver:

Jeg læste denne tråd i december, og dagen efter kørte min mand mand ud med hele barnevognen, og vi fik alle pengene tilbage og købte en emmaljunga i stedet for. Jeg var nu heller ikke særlig glad for den, da den var punkteret 4 gange  på 8 uger :-( 

Men vi fik altså pengene tilbage!!! 

P.s til TS tak for dit link :-) 

Super strengt vi så bare fik lavet bremsen! Min punkteredes også konstant. Fik den dog solgt, men kunne ha fået 3000 mere hvis jeg havde fået pengene tilbage /:

Anmeld

18. juni 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Maria&Lukas skriver:

Super strengt vi så bare fik lavet bremsen! Min punkteredes også konstant. Fik den dog solgt, men kunne ha fået 3000 mere hvis jeg havde fået pengene tilbage /:

Ja det prøvede de også at argumenter for at de skulle lave den, men min mand er åbenbart også god til at snakke, så vi fin altså 5500 tilbage. Ja det var en skodvogn, måtte BÆRER min hjem da den blev flad GRRRRRR 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.