Nogen med silikonebryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.687 visninger
15 svar
5 synes godt om
23. december 2013

Anonym trådstarter

Ja, nu er det snart et halvt år siden jeg fødte første barn, og efter graviditet, fødsel og amning, er min krop bare slet ikke som den hidtil har været. Det jo klart. Jeg har som sådan heller ikke et problem med det. På nær når vi kommer til mine bryster! Jeg er SÅ ked af deres nye udseende. Jeg havde de flotteste, fyldige bryster før, i str. 75F.. og nu.. ja jeg kan stoppe dem i en D. Det er som om at de er 'punkteret'? Jeg tuder næsten hver gang jeg skal i bad, og ser dem. Jeg har været sammen med faren til mit barn i 6år, og alligevel er det først for nylig, at jeg har kunnet lade ham kigge og røre ordenligt på dem igen.. Jeg har ingen selvtillid tilbage pga de bryster!

Nu er jeg så kommet dertil, hvor jeg tænker: silikonebryster!
Hvordan er det at have sådan nogen? Jeg vil jo have både udseende og følingen til at være så naturlig som muligt!
Hvor og hvor meget skal man give for sådan et par?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

MorTil4<3

Anonym skriver:

Ja, nu er det snart et halvt år siden jeg fødte første barn, og efter graviditet, fødsel og amning, er min krop bare slet ikke som den hidtil har været. Det jo klart. Jeg har som sådan heller ikke et problem med det. På nær når vi kommer til mine bryster! Jeg er SÅ ked af deres nye udseende. Jeg havde de flotteste, fyldige bryster før, i str. 75F.. og nu.. ja jeg kan stoppe dem i en D. Det er som om at de er 'punkteret'? Jeg tuder næsten hver gang jeg skal i bad, og ser dem. Jeg har været sammen med faren til mit barn i 6år, og alligevel er det først for nylig, at jeg har kunnet lade ham kigge og røre ordenligt på dem igen.. Jeg har ingen selvtillid tilbage pga de bryster!

Hvordan er det at have sådan nogen? Jeg vil jo have både udseende og følingen til at være så naturlig som muligt!

åhh her er det det stik modsatte problem

efter 2 unger har jeg været fra 80 B nu til en BUM 95 D
og de er ikke hængende og triste, men bare store

jeg ville gøre alt for at få mine små babser igen

Anmeld

23. december 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Nu er jeg en af dem der pga yoyo vægt har meget store, desværre kede af det bryster, så jeg skal have dem lavet engang når jeg har fået mine børn.. Vil ikke ødelægge muligheden for amning, derfor venter jeg.. Regner med at skulle spare 30-40 kilo op til dem

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

åhh her er det det stik modsatte problem

efter 2 unger har jeg været fra 80 B nu til en BUM 95 D
og de er ikke hængende og triste, men bare store

jeg ville gøre alt for at få mine små babser igen

Gid det var mig! Har også altid været van til mine lidt store bryster. Og så se dem 'skrumpe ind' lige pludselig.. det er forfærdeligt! Jeg er så pinlig berørt

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Nu er jeg en af dem der pga yoyo vægt har meget store, desværre kede af det bryster, så jeg skal have dem lavet engang når jeg har fået mine børn.. Vil ikke ødelægge muligheden for amning, derfor venter jeg.. Regner med at skulle spare 30-40 kilo op til dem

Er ikke sikker på at man selv skal betale for at få dem mindre? Har en veninde, med kæmpe kæmpe bryster, som fik den gjort mindre gratis, for et års tid siden. Hun fik det lavet gratis, fordi hun fik rygproblemer, og gik gennem hendes læge med det. De ville gerne betale det pga det ville give rygskade hvis det ikke blev gjort..

Anmeld

23. december 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Er ikke sikker på at man selv skal betale for at få dem mindre? Har en veninde, med kæmpe kæmpe bryster, som fik den gjort mindre gratis, for et års tid siden. Hun fik det lavet gratis, fordi hun fik rygproblemer, og gik gennem hendes læge med det. De ville gerne betale det pga det ville give rygskade hvis det ikke blev gjort..

Nu er det desværre bare sådan at jeg stadig mangler og tabe ca 20-25 kg, og dermed taber jeg også min fylde i brysterne (er prøvet før), så de er store fordi jeg selv er stor.. Tabte mig over 40 kg for 12 år siden hvilket gjorde at brysterne desværre lærte tyngdekraften at kende..

Husk at det er ok at være ked af det pga dem, men du må aldrig blive "pinlig" over dem, du har brugt din krop i naturens ånd, og skænket din mand et barn. Mine patter hænger nok lidt for meget med mulen, og dellerne er ikke få, men jeg holder fanen højt alligevel, og med støtte fra hjemmefronten..

Håber du med tiden kan vende dig til at brysterne ikke længere er ung-pige, og at HVIS du får lavet noget ved dem så er det for DIN skyld og ikke andres!

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Jeg har silikone bryster og de har virkeligt gjort mig SÅ meget gladere! Er så tilfreds med mig selv nu Efter fødslen af et barn, var de ikke så flotte længere. 

Jeg fik dem lavet i Vejle på en privat klinik. Klinikken ligger normalt i Polen, men ville ikke være langt væk fra min datter. Der var et tilbud da jeg købte dem og jeg gav 32.000 kr for et stort løft og mentor implantater 300 ml i hver

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

liten-mamma skriver:

Jeg har silikone bryster og de har virkeligt gjort mig SÅ meget gladere! Er så tilfreds med mig selv nu Efter fødslen af et barn, var de ikke så flotte længere. 

Jeg fik dem lavet i Vejle på en privat klinik. Klinikken ligger normalt i Polen, men ville ikke være langt væk fra min datter. Der var et tilbud da jeg købte dem og jeg gav 32.000 kr for et stort løft og mentor implantater 300 ml i hver

Ville give alt for at få den følelse tilbage
Hvordan føles de? Kan man godt mærke indlægene? Eller er de hårde?
Jeg ville SÅ gerne have dem lavet,men ville samtidig også blive lidt træt af hvis de virkede meget 'fake'..

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

Anonym skriver:

Ville give alt for at få den følelse tilbage
Hvordan føles de? Kan man godt mærke indlægene? Eller er de hårde?
Jeg ville SÅ gerne have dem lavet,men ville samtidig også blive lidt træt af hvis de virkede meget 'fake'..

Ja man kan sagtens mærke indlæggende, det tror jeg ikke man kan komme uden om. Mine er middel hårde, dvs mere hårde end bløde Men det er noget jeg selv har valgt. 

Du kan jo helt selv vælge hvordan de skal se ud, hvad der skal i dem og hvor meget. 

Nu kan jeg godt lide det der fake look, så jeg har valgt mentor og helt runde proteser og hårde i det. 

Hvis du ikke kan lide det der fake look kan du få dråbe formet bryster og mere bløde i det.

Anmeld

23. december 2013

Christina89

Jeg fik lavet bryster for 3,5 år siden, og det er det bedste, jeg nogensinde har gjort for mig selv! Jeg var vant til at have store bryster og normal vægtig, men tabte mig pludselig ret meget, hvilket medførte, at mine bryster også "forsvandt". Jeg blev opereret på en lille klinik i Aarhus, kan varmt anbefale dem! Fik 420 ml i hvert bryst og gav på daværende tidspunkt ca. 33.000 kr.

Jeg vil tilslutte mig liten-mamma, at jeg også godt kan lide det der "fake" look, men man kan jo sagtens få en bryststørrelse, der passer til ens egen krop. I starten vil brysterne være meget hårde og "stritte", men efter noget tid falder de på plads - mine er faktisk begyndt at føles som ægte bryster, de er bløde

Desværre synes jeg selv, at de hænger en lille smule efter min graviditet, amning m.m., så mit råd vil helt klart være at vente, til du har fået de børn, du vil have. Men ellers vil jeg varmt anbefale at få dem lavet, jeg elsker virkelig mine bryster!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.