test dag idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2013

Anonym trådstarter

idag er jeg 3+6 min mens plejer gerne komme 3+5 eller 3+4 så har gået og ventet på den bare skulle komme, den er ikke dukket op endnu! S: den plejer altid at kommme en a de dage plejer aldrig at gå til 3+6 ? men testen er negativ øvøv..
skal man så bare vente nogle dage?
det første gang i 7 mdr vi har forsøgt a min mens ikke er kommet før eller på dagen vil ikke være alt for glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Anonym trådstarter

mener det første gang i 7 mdr vi oplever min mens ikke kommer. vi har prøvet i 7 mdr

Anmeld

23. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

idag er jeg 3+6 min mens plejer gerne komme 3+5 eller 3+4 så har gået og ventet på den bare skulle komme, den er ikke dukket op endnu! S: den plejer altid at kommme en a de dage plejer aldrig at gå til 3+6 ? men testen er negativ øvøv..
det første gang i 7 mdr vi har forsøgt a min mens ikke er kommet før eller på dagen vil ikke være alt for glad

Jeg fik først en flot posetiv test da jeg var 5+6 Held og lykke!

Anmeld

23. december 2013

Anonym trådstarter

FebruarBaby2014 skriver:

Jeg fik først en flot posetiv test da jeg var 5+6 Held og lykke!

for brug for held og lykke
tusinde tak for svar
er bare bange for hvad mens ude bliver i en måned uden positiv test
syntes nemlig tit jeg læser med dem der er meget fokus på baby, hvilket vi ikke er mere efter 7 mdr forsøg

Anmeld

23. december 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Har du prøvet at teste med de digitale?

Jeg kan først meget sent teste positiv på denne!

Anmeld

23. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

for brug for held og lykke
tusinde tak for svar
er bare bange for hvad mens ude bliver i en måned uden positiv test
syntes nemlig tit jeg læser med dem der er meget fokus på baby, hvilket vi ikke er mere efter 7 mdr forsøg

Kan jeg godt forstå! Men nogen danner ikke så hurtigt HCG som andre gør, det kan jo være de to streger først kommer senere, ellers kan du jo ringe til din læge og høre ad Du må huske at lave en update når du forhåbenligt står med de to streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.