Børnetablet, hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
8 svar
3 synes godt om
23. december 2013

Unalisa

Overskriften siger vist det hele.. hvilken tablet har jeres 4 årige?  vi overvejer om vi skal købe en rigtig ipad til ham eller en børnetablet hvad synes I? han er lige blevet 4 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

PernilleogLouis

Unalisa skriver:

Overskriften siger vist det hele.. hvilken tablet har jeres 4 årige?  vi overvejer om vi skal købe en rigtig ipad til ham eller en børnetablet hvad synes I? han er lige blevet 4 år

min har en ipad mini - fik han da han blev 5 år - før det brugte han min alm ipad

Anmeld

23. december 2013

Unalisa

PernilleogLouis skriver:

min har en ipad mini - fik han da han blev 5 år - før det brugte han min alm ipad

tager han den med i børnehaven når de har legetøjsdag, for det vil min søn rigtig gerne

Anmeld

23. december 2013

PernilleogLouis

Unalisa skriver:

tager han den med i børnehaven når de har legetøjsdag, for det vil min søn rigtig gerne

Nej men det må de heller ikke 

Anmeld

23. december 2013

LinLin

Ville bare købe en almindelig tablet. Forstår ikke helt ideen med de der børnetablets...

Min på 7 år har en samsung og den rigtig god. Kostede 999kr....

Anmeld

24. december 2013

MarikaPigen

Min på 5 år har en alm. Ipad, han knuselsker den! 

Anmeld

24. december 2013

Noneother

Vi har givet ham en samsung tab 2 "7
-og så har vi selv 10" og min hybrid til skolebrug.

Kan ikke se ideen i de børnetablets.

Skærmen er ikke nær så trykfølsom, og de er for de meste med en relativt lukket appstore. Ved i hvert fald at med de ældre børnetablets, blev der ikke opdateres spil-lister osv. Ingen mulighed for opdatering, eller hvis man havde set et sjovt spil, der ikke lå på den.

-og så kan sådan en tab 2 som han har osse sagtens tåle nogle tæsk. Den virker stadig fint efter 50+ ture på gulvet. Alternativt kan man købe et beskyttelsescover.

Anmeld

25. december 2013

Silas&Mille

Unalisa skriver:

Vi har købt Denver 7" tablets med børnesoftware på.
De kan også bruge helt almindeligt af os voksne.

Børnesoftwaren gør så vi fx kan sæte tid på hvor længe de må sidde med den og så kan de ikke selv downloade noget som helst uden at vi skal være med og taste en kode ind.

Anmeld

25. december 2013

Mum33

JEG har en Ipad - den må han låne. Synes ikke selv så små børn skal have en tablet men Ipad er super til spil mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.