Ømt og brændende bryst, implantater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.855 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. december 2013

Swerg

Jeg har den sidste uge haft et ømt bryst .. Nu er det gået over til at være en brændende fornemmelse .. Jeg har silikone implantater. Er der noget som har prøvet det ? De er 4,5 år gamle og har aldrig oplevet den smerte ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

liten-mamma

Swerg skriver:

Jeg har den sidste uge haft et ømt bryst .. Nu er det gået over til at være en brændende fornemmelse .. Jeg har silikone implantater. Er der noget som har prøvet det ? De er 4,5 år gamle og har aldrig oplevet den smerte ..

Jeg har ikke prøvet at ha den der brændende fornemmelse (har også silikone implantater), men har tit en stikkende fornemmelse i brysterne, hvilket jeg fik afvide var ret normalt  Synes dog dit lyder lidt mere alvorligt og synes du skal snakke med din læge eller dem der har lavet dine bryster, just in case.

Anmeld

23. december 2013

Swerg

liten-mamma skriver:

Jeg har ikke prøvet at ha den der brændende fornemmelse (har også silikone implantater), men har tit en stikkende fornemmelse i brysterne, hvilket jeg fik afvide var ret normalt  Synes dog dit lyder lidt mere alvorligt og synes du skal snakke med din læge eller dem der har lavet dine bryster, just in case.

åh nej , ikke læger ....

kan godt se det kan være nødvendigt .. Jeg fik dem lavet i Polen, så der skal jeg ihvertfald ikke hen jeg må ringe til lægen over nytår hvis ikke det er blevet bedre. Hader bare bekymringer ..

Anmeld

23. december 2013

stjernehimmel

Swerg skriver:

Det lyder som bryst betændelse..... Så synes bestemt du skulle tjekkes, især når du har silikone  For alt er ok 

Anmeld

23. december 2013

Swerg

stjernehimmel skriver:

Det lyder som bryst betændelse..... Så synes bestemt du skulle tjekkes, især når du har silikone  For alt er ok 

Men jeg har aldrig ammet ? Kan man godt få brustbetændelse så? 

Anmeld

23. december 2013

Zelinasmor

Kan det være kapseldannelse? Det kan jo kommer mange år efter. Har selv haft samme følelse. Men mit var fordi arvævet blev presset af mit kirtelvæv. Så der blev jeg opereret og fik fjernet lidt af mit eget bryst 

Anmeld

23. december 2013

Swerg

Zelinasmor skriver:

Kan det være kapseldannelse? Det kan jo kommer mange år efter. Har selv haft samme følelse. Men mit var fordi arvævet blev presset af mit kirtelvæv. Så der blev jeg opereret og fik fjernet lidt af mit eget bryst 

Hvad er kapseldannelse ? 

Lyder da bestemt ikke rart 

Anmeld

23. december 2013

Swerg

Zelinasmor skriver:

Åh nu fik jeg læst lidt.. Jeg tror jeg ser tiden lidt an.. Så hvis det bliver ved så må jeg kontakte lægen . Tak ! 

Anmeld

23. december 2013

Chewy

Swerg skriver:

Vil sige det samme som Zelinasmor. Jeg synes, det lyder som kapseldannelse. Sådan havde jeg det også, da mit opstod. Det gik væk igen men brystet var bare blevet hårdere bagefter.

Anmeld

23. december 2013

stjernehimmel

Swerg skriver:

Men jeg har aldrig ammet ? Kan man godt få brustbetændelse så? 

Du kan snildt få det alligevel :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.