Er det bare mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2013

Anonym trådstarter

der ikke lige kan falde i søvn i aften nu når kæresten ikke er hjemme og ja er faktisk ikke træt. Plejer at være træt på nuværende tidspunkt, men ikke lige nu. Så sidder og hører musik. Hvad er jeres ynglingsnummer lige pt hvis i har sådan et?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Anonym101

Anonym skriver:

der ikke lige kan falde i søvn i aften nu når kæresten ikke er hjemme og ja er faktisk ikke træt. Plejer at være træt på nuværende tidspunkt, men ikke lige nu. Så sidder og hører musik. Hvad er jeres ynglingsnummer lige pt hvis i har sådan et?

Det kender jeg godt! Her er vi på hver sin uges juleferie med hver sin familie inden den lille kommer og jeg har også svært ved at finde mig til rette uden ham

Her køre sangen Tusinde Farver med Rasmus Seebach rundt i hovedet

Anmeld

23. december 2013

SanJose

Jeg kan heller ikke sove for tiden. Er ret glad for at have ferie for tiden, for jeg gik i seng kl.23:00 i går aftes og faldt i søvn  kl.05:30 ca. 

Plejer bare at se lidt Netflix eller Viaplay, eller høre musik. Er på en eller anden måde faldet for Rasmus Seebach i forbindelse med at hans sidste plade kom ud. Især "Ingen kan love dig i morgen" og "Øde ø" rammer dybt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.