Polyp i øret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.294 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. december 2013

Mamalou

Nogen der kender til det?

Har gennem noget tid døjet med svimmelhed og ubehag, og da jeg en morgen vågnede op med puds/betændelse i øret fik jeg en akuttid hos ørelægen. (Har gået meget til ørelægen gennem årerne, opereret flere gange). Det viser sig at jeg har en polyp i øret, som sidder op af trommehinden og derved påvirker balancenerven. Jeg er i behandling og skal tjekkes om en måneds tid.

Jeg har ikke fået så meget af vide andet end det kan udvikle sig til sygdom, så jeg håber jeg kan blive klogere efter dette indlæg

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Mamalou skriver:

Nogen der kender til det?

Har gennem noget tid døjet med svimmelhed og ubehag, og da jeg en morgen vågnede op med puds/betændelse i øret fik jeg en akuttid hos ørelægen. (Har gået meget til ørelægen gennem årerne, opereret flere gange). Det viser sig at jeg har en polyp i øret, som sidder op af trommehinden og derved påvirker balancenerven. Jeg er i behandling og skal tjekkes om en måneds tid.

Jeg har ikke fået så meget af vide andet end det kan udvikle sig til sygdom, så jeg håber jeg kan blive klogere efter dette indlæg

Vh. Louise

jeg var et ørebarn og husker den ene gang jeg blev opereret i øret... jeg fik fjernet polypper i samme omgang og skulle så underligt nok have en anden kost i to ugers tid...

jeg bemærkede ikke selv den dårlige balance fordi min balancenerve ikke var færdigudviklet (balancenerven bliver først færdigudviklet hen under sen teenager-tidlig voksenalder)...

ved godt at det ikke er meget men håber det hjælper lidt...

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

hende-der-du-ved-nok skriver:

jeg var et ørebarn og husker den ene gang jeg blev opereret i øret... jeg fik fjernet polypper i samme omgang og skulle så underligt nok have en anden kost i to ugers tid...

jeg bemærkede ikke selv den dårlige balance fordi min balancenerve ikke var færdigudviklet (balancenerven bliver først færdigudviklet hen under sen teenager-tidlig voksenalder)...

ved godt at det ikke er meget men håber det hjælper lidt...

Sad de i ørerne?
Jeg har også fået fjernet polypper som barn, men mener de sad i næsen/halsen. Jeg har nemlig aldrig hørt, at de kan sidde i øret og fik ikke spurgt mere ind til det, da jeg fik ørelægens korte forklaring på, at det kunne udvikle sig til sygdom. Google bliver jeg ikke klogere af

Anmeld

23. december 2013

Mamalou

23. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Mamalou skriver:

Sad de i ørerne?
Jeg har også fået fjernet polypper som barn, men mener de sad i næsen/halsen. Jeg har nemlig aldrig hørt, at de kan sidde i øret og fik ikke spurgt mere ind til det, da jeg fik ørelægens korte forklaring på, at det kunne udvikle sig til sygdom. Google bliver jeg ikke klogere af

de sad i næsen, men der er meget kort vej fra næsen til øret...

Anmeld

23. december 2013

Mamalou

hende-der-du-ved-nok skriver:

de sad i næsen, men der er meget kort vej fra næsen til øret...

Det er rigtigt, men denne jeg har sidder helt oppe af trommehinden så spørgsmålet er om det kan sammenlignes?

Pyt må vente til jeg skal til kontrol igen, så bliver jeg forhåbentlig meget klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.