Gul graviditet - vil prøve igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
4 svar
4 synes godt om
22. december 2013

Emilie91

Hej igen... 

Så endte min meget pludselige graviditet uden for livmoren  Øv - hvor var det skuffende... 

Nu starter man juleferien med konstante mave og skuldre smerter og en meget trist fornemmelse i kroppen. Jeg har fået grædt en del ud hos min familie så det er rart. Men nu sidder man så tilbage med tanken om - hvornår skal man prøve igen? 

Da jeg vågnede efter operationen sagde de at de havde beholdt begge æggeledere og at der nu var en lidt større sandsynlighed for at den kunne sætte sig uden for livmoren igen.... Men okay ? "større sandsynlighed"? hvad er det så? 

Hvor mange af jer har prøvet at være gravid uden for livmoren? hvornår blev i gravide igen? Hvordan gik jeres næste graviditet? Og hvornår mener i man er klar til at prøve igen? er det kroppen som selv viser det? eller hvordan ? Jeg håber i vil svare på nogle af mine bekymringer .....  Vil bare gerne prøve igen snart ...

til jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

stjernehimmel

emiliedamm skriver:

Hej igen... 

Så endte min meget pludselige graviditet uden for livmoren  Øv - hvor var det skuffende... 

Nu starter man juleferien med konstante mave og skuldre smerter og en meget trist fornemmelse i kroppen. Jeg har fået grædt en del ud hos min familie så det er rart. Men nu sidder man så tilbage med tanken om - hvornår skal man prøve igen? 

Da jeg vågnede efter operationen sagde de at de havde beholdt begge æggeledere og at der nu var en lidt større sandsynlighed for at den kunne sætte sig uden for livmoren igen.... Men okay ? "større sandsynlighed"? hvad er det så? 

Hvor mange af jer har prøvet at være gravid uden for livmoren? hvornår blev i gravide igen? Hvordan gik jeres næste graviditet? Og hvornår mener i man er klar til at prøve igen? er det kroppen som selv viser det? eller hvordan ? Jeg håber i vil svare på nogle af mine bekymringer .....  Vil bare gerne prøve igen snart ...

til jer  

Først og fremmest en krammer herfra :-)

jeg eg kan trøste dig med min mor havde en gul, og siden har hun fået 4 børn... Den ene hvor hun var over 40, og blev gravid en måned efter hendes gul

Anmeld

22. december 2013

Emilie91

stjernehimmel skriver:

Først og fremmest en krammer herfra :-)

jeg eg kan trøste dig med min mor havde en gul, og siden har hun fået 4 børn... Den ene hvor hun var over 40, og blev gravid en måned efter hendes gul

en måned efter ??? :O det var da vildt... Vi skal ud og rejse i september så vi skal alligevel liiige kordinere det ... 

Den her graviditet var nemlig en førstegang uden prævention også kom baby. Så håber at være lige så heldig den næste gang... 

Men wow en måned efter? det er virkelig beroligende. Tusind tak <3

Anmeld

22. december 2013

Fru Ebied

Jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen og har fået fjernet min højre æggeleder.

Operationen var i Juli 2006 og jeg blev gravid igen i November. 

Vi prøvede ikke igen før i September, så det gik også rimeligt stærkt. 

Tanker herfra

Anmeld

22. december 2013

Emilie91

Fru Ebied skriver:

Jeg har haft en graviditet udenfor livmoderen og har fået fjernet min højre æggeleder.

Operationen var i Juli 2006 og jeg blev gravid igen i November. 

Vi prøvede ikke igen før i September, så det gik også rimeligt stærkt. 

Tanker herfra

ej hvor fantastisk Sikke en dejlig nyhed... Det er dejligt at høre om sådan noget .. Selvom man også engang i mellem skal høre om nogle knap så gode oplevelser. Men dejligt det er lykkedes for jer .. så håber jeg det bliver lige så godt for mig og min mand  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.