Skal jeg tage hende med i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

VIPpigen

Babymor1013 skriver:

Jeg tror jeg havde taget hende med, så også hun kan se at det ikke er farligt  Du giver mig egentlig en idé 

Hov, og tillykke med spiren 

det var præcis min hensigt, så hun kunne se at de ikke er farlige, og at det ikke behøver gøre ondt, eller at mor ikke er bange for dem....

Held og lykke med ideen

Og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
VIPpigen skriver:

det var præcis min hensigt, så hun kunne se at de ikke er farlige, og at det ikke behøver gøre ondt, eller at mor ikke er bange for dem....

Held og lykke med ideen

Og mange tak

Jeg ville lade hende blive hjemme. Jeg piver heller ikke over blodprøver, men for en tre-årig kan det godt se dramatisk ud, selvom mor er upåvirket - og der kan jo gå mange år, før hun får behov for at møde andre læger end jeres egen, som hun er tryg ved. 

Anmeld

22. december 2013

VIPpigen

Mor og meget mere skriver:

Jeg ville lade hende blive hjemme. Jeg piver heller ikke over blodprøver, men for en tre-årig kan det godt se dramatisk ud, selvom mor er upåvirket - og der kan jo gå mange år, før hun får behov for at møde andre læger end jeres egen, som hun er tryg ved. 

Det kan godt være det bliver for voldsomt... Mmm, tror jeg ser i morgen, om de vil med, eller bare blive hjemme

Hun har været igennem en del, både været indlagt sidste år i januar med lungebetændelse, været til diverse undersøgelser for børne epilepsi, og måtte så syes i juni sidste år... Så hun har prøvet en del med læger, og desværre er selv vagtlægen dum

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.