Så er jeg også havnet her..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
12 svar
4 synes godt om
22. december 2013

Drømme

Og det er jeg egentlig godt tilfreds med

Jeg gik fra Sophias far for en lille måned siden, og er flyttet midlertidigt hjem til min mor for en lille uge siden.

Det er svært at få det hele på plads, og finde en ordning der kan passe når han bliver boende her på Bornholm og jeg flytter tilbage til Randers.

Vi kan heldigvis stadig snakke sammen, snakker næsten bedre sammen nu end da vi var sammen Men Mathias synes det er svært at forstå hvorfor jeg vil "give op" og hvorfor jeg overhovedet går fra ham. Og det er også svært at forklare. Men jeg kan bare mærke at det har været den rigtige beslutning.

Sophia er 21 måneder nu, og hun spørger en del efter sin far. Hun var meget glad for at se ham da vi i går kom tilbage til Bornholm med færgen - vi holder jul herovre trods alt, og det er jeg rigtig glad for kan lade sig gøre  

Glæder mig til at få min egen lejlighed i Randers i slutningen af februar, lejekontrakten er underskrevet

Glædelig jul til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

B&J

dejligt når alt er som det skal være selv om man går fra hinanden og i stadig kan snakke sammen og det er jo en fordel når i snakker bedre nu ind før.

men håber i falder godt til i Randers og alt skal nok blive godt når det hele falder på plads

Anmeld

22. december 2013

Laulund87

Håber du falder godt til her i Randers, det er jo en fin by

Glædelig jul!

Anmeld

22. december 2013

Mamalou

Dejligt at I kan snakke godt sammen. Det er vigtigt.

Hvordan kan det være, at du flytter til Randers? Er du derfra?

Held og lykke med det hele.

Vh. Louise

Anmeld

23. december 2013

Drømme

B&J skriver:

dejligt når alt er som det skal være selv om man går fra hinanden og i stadig kan snakke sammen og det er jo en fordel når i snakker bedre nu ind før.

men håber i falder godt til i Randers og alt skal nok blive godt når det hele falder på plads

Tak 

Ja, vi skal nok falde godt til i Randers, selvom det kun bliver for en kort periode. Skal starte på drømme uddannelsen til september

Anmeld

23. december 2013

Drømme

Laulund87 skriver:

Håber du falder godt til her i Randers, det er jo en fin by

Glædelig jul!

Det er det Har egentlig altid sagt jeg aldrig skulle tilbage til Randers, men nu gør jeg det, og jeg er skisme glad for det 

Anmeld

23. december 2013

Drømme

Mamalou skriver:

Dejligt at I kan snakke godt sammen. Det er vigtigt.

Hvordan kan det være, at du flytter til Randers? Er du derfra?

Held og lykke med det hele.

Vh. Louise

Det er det, og jeg er så glad for vi kan det

Ja, jeg er født og opvokset i Randers / en lille by nord for Randers. 

Tak 

Anmeld

23. december 2013

B&J

Drømme skriver:

Tak 

Ja, vi skal nok falde godt til i Randers, selvom det kun bliver for en kort periode. Skal starte på drømme uddannelsen til september

ej hvor er det spænde hvad er det for en uddannelse??

Anmeld

23. december 2013

Drømme

B&J skriver:

ej hvor er det spænde hvad er det for en uddannelse??

Det er uddannelsen til skov- og landskabsingeniør  

Det er helt vildt spændende, og så rart at vide jeg endelig har fundet den rette uddannelse, for jeg er slet ikke i tvivl om, at det er uddannelsEN for mig

Men det eneste sted hvor det er muligt at tage uddannelsen er på Sjælland, så jeg kommer desværre til at flytte igen til sommer.

Anmeld

23. december 2013

B&J

Drømme skriver:

Det er uddannelsen til skov- og landskabsingeniør  

Det er helt vildt spændende, og så rart at vide jeg endelig har fundet den rette uddannelse, for jeg er slet ikke i tvivl om, at det er uddannelsEN for mig

Men det eneste sted hvor det er muligt at tage uddannelsen er på Sjælland, så jeg kommer desværre til at flytte igen til sommer.

jamen så længe du er glad og du ved hvad du vil jamen så er det jo kun fantastisk glædelig jul til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.