prøver .... våd nederst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
5 svar
4 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

hej det er sådan at vi prøver at blive gravid (e)

her på det sidste stykke tid har jeg haft det sådan at når jeg evt har været på toilet og så tørrer mig, er jeg lidt (våd) tørrer det væk (slim) nogle gange er der lidty pletter i mine trusser (vådslim) som jeg kalder det, virkelig træls, hvorfor får jeg mon det, ?

prøver på at blive gravide, nogle symptoner til at man endelig nok er gravid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

her på det sidste stykke tid har jeg haft det sådan at når jeg evt har været på toilet og så tørrer mig, er jeg lidt (våd) tørrer det væk (slim) nogle gange er der lidty pletter i mine trusser (vådslim) som jeg kalder det, virkelig træls, hvorfor får jeg mon det, ?

For mig lyder det som ganske almindeligt udflåd, og mange får lidt mere når de har ægløsning.

Anmeld

22. december 2013

tweety2060

Jeg tænker ægløsning....

Anmeld

22. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Det lyder som fuldstændig normal udflåd.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

så der er ikke noget i det.. jeg har tit vilde lyster med at få noget at spise selvom der max er gået halvtime,1 time.... det er nok bare en vane, jeg har fået så må der bare blive med at prøve at blive gravide...

hvordan fandt du ud af at du var gravid?? hvad fik jer til at få æggeløsning?

Anmeld

22. december 2013

Masig

Anonym skriver:

så der er ikke noget i det.. jeg har tit vilde lyster med at få noget at spise selvom der max er gået halvtime,1 time.... det er nok bare en vane, jeg har fået så må der bare blive med at prøve at blive gravide...

hvordan fandt du ud af at du var gravid?? hvad fik jer til at få æggeløsning?

Det kunne godt lyde som om du måske skulle gå ind på google og læse lidt om kvindens cyklus.... Man kan ikke gøre noget for at få ægløsning, det kommer helt af sig selv.... Og udflåd og også helt normalt for alle kvinder, der kan komme mere eller mindre på visse tidspunkter af en cyklus...

Men prøv at læse lidt om det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.